مسئولان آبادانی در نخستین روز از هفته دفاع مقدس به دیدار خانواده شهدا رفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛مدیران و مسئولان دستگاه‌های مختلف آبادان به همراه برخی از نیروهای نظامی و سپاه مستقر در منطقه، به دیدار خانواده دو شهید دوران دفاع مقدس رفتند.

سید زین العابدین موسوی سرپرست فرمانداری آبادان در این دیدارها گفت: دیدار با خانواده شهدا برای ما به مثابه تذکر و یادآوری است، حالا که ما از قافله شهدا عقب مانده ایم باید بکوشیم تا به وظایف خود در قبال خانواده شهدا به درستی عمل کنیم.

وی افزود: پس از مبعوث شدن انبیاء دو حادثه در تاریخ بشریت افتاق افتاد که نظیر نداشت، آن دو حادثه ظهور اسلام و شکل گیری نظام جمهوری اسلامی بود.

سرپرست فرمانداری آبادان گفت: انقلاب اسلامی در این جغرافیا و با جمعیتی بالغ بر ۸۰ میلیون نفرکه مدافع آن هستند به تمام جهان صادر شد و در این راه فرزندان این آب و خاک جانشان را نثار کردند.

موسوی  با ابراز تاسف از بروز حادثه تروریستی در شهر اهواز که منجر به شهادت و زخمی شدن برخی از مردم و نیروهای نظامی مستقر در محل رژه شد، ادامه داد: آنانی که با این گونه اقدامات می خواهند تا به نظام و فرزندان این آب و خاک ضربه بزنند باید بدانند که کور خوانده اند و ملت و نیروهای مسلح با هوشیاری و اتحاد مقابل آنان می ایستد .

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور امام جمعه آبادان نیز در این دیدارها با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا جزو شعائر اسلامی است، گفت: شهدا بهترین الگو برای مردم و مسئولان هستند، با وجود رزمندگان اسلام ما در جنگ به تمام معنا نابرابر ما احساس ضعف نمی کردیم، آنان دفاع از کیان و ارزشهای جمهوری اسلامی هدفشان بود.

وی افزود: شهدا افراد مقدسی بودند که ما آنا را در زندگی خود الگو قرار می دهیم و می کوشیم تا در رفتارهای خود به مانند آنان برخورد کنیم.

امروز مسئولان و برخی از نیروهای مسلح مستقر در آبادان با خانواده شهیدان «عبدالخضیر فراهانی» و «مرتضی دهکردیان پور محمدی» دیدار کردند.

شهید عبدالخضیر فراهانی فرزند مصطفی متولد یکم دی ماه سال ۱۳۴۰ بود. وی بسیجی مجرد و رزمنده تیپ ۱۵ امام حسن (ع) و لشکر ۷ حضرت ولیعصر(عج) بود که در بیستم اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی خرمشهر به شهادت رسید.

انتهای پیام/ د

دیدار مسئولان با خانواده شهدا

برچسب ها: هفته دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.