دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس خرمشهر گفت:از بین بیش از ۱۰۰ برنامه تدارک دیده شده از سوی هشت کمیته ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس ۳۰ ویژه برنامه محوری گزینش و اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛سرهنگ ثامر چنعانی دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس خرمشهر گفت: اقتدار و سرافرازی نظام جمهوری اسلامی به برکت انقلاب و دوران پر افتخار دفاع مقدس حاصل شده است.

وی شعار سی و هشتمین سالگرد هفته دفاع مقدس را 'ما توانستیم' عنوان کرد و افزود:برنامه های این هفته با محور فرهنگ مقاومت و ایثار، ولایت مداری، جهاد و شهادت و خودباوری دینی تدوین شده اند.

رئیس مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر گفت:در ۳۱ شهریور نخستین روز هفته دفاع مقدس تجمع بزرگ نیرو‌های مسلح همراه مردم و عشایر در صحن شهدای مسجد جامع خرمشهر برگزار می‌شود.

سرهنگ چنعانی افزود: دیدار با امام جمعه خرمشهر، خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی، نمایش فیلم‌های داستانی دفاع مقدس، راه اندازی ایستگاه‌های صلواتی و گردشگری دفاع مقدس از برنامه نخستین روز هفته دفاع مقدس است.

وی گفتمان نقش زن در دفاع مقدس، نشست هم اندیشی با شاعران و نویسندگان را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد و گفت: نشست هم اندیشی با پیشکسوتان دفاع مقدس، فعالان هنرمند تئاتر و سینما، بر پایی نمایشگاه عکس و پوستر از برنامه‌های مهم هفته دفاع مقدس در خرمشهر است.

رئیس مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر، رونمایی از تابلوی پردیس شهدا در مرکز فرهنگی دفاع مقدس را در این هفته یادآور شد و افزود: در هفته دفاع مقدس تابلوی پردیس ۷۰۰ رزمنده، ایثارگران، آزاده و شهدای هشت سال دفاع مقدس خرمشهری که در این شهر ماندند و مقاومت کردند، رونمایی می‌شود.

سرهنگ چنعانی گفت: این تابلو از جنس فلز ساخته شده و برای ساخت آن یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی همایش روحانیت در حوزه علمیه ، تقدیر از اصناف و بازاریان دفاع مقدس را از برنامه های مهم هفته دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: تجمع نیروهای مسلح و مردم در گلزار شهدا در پنج مهر از برنامه های دیگر هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام / د

هفته دفاع مقدس در خرمشهر  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.