برنامه تمرینی پرسپولیس تا بازی با السد/ دست رد برانکو به کمپ مجهز قطری‌ها

برنامه تمرینات پرسپولیس بعد از بازی با سپید رود تا بازی رفت برابر السد در قطر مشخص شده است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بنا بر اعلام سرپرست باشگاه پرسپولیس تهران بازیکنان این تیم پس از رویارویی با تیم فوتبال سپیدرود رشت در چارچوب رقابت های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشورمان  روز های دوشنبه و سه شنبه (2 و 3 مهر 1397) از ساعت 17 و همچنین روز چهارشنبه (4 مهر ماه ) از ساعت 10 صبح تمرین خواهند کرد.

گفتنی است بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از این دوره تمرینی روز 5 شنبه ( 5 مهر ماه ) به مصاف تیم فوتبال استقلال تهران خواهند رفت. سرخپوشان پایتخت همچنین پس از حضور در دربی تمرینات و ریکاوری خود را برای رویارویی برابر تیم فوتبال السد قطر در جریان مسابقات لیگ قهرمانان‌آسیا را از روز شنبه آغاز خواهند کرد و روز یکشنبه نیز با پرواز هوایی به سمت دوحه خواهند رفت.

البته گفتنی است بازیکنان این تیم تمرینی را در خاک کشور قطر انجام می دهند و طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز روز دوشنبه 9  مهر ماه تمرینی را در زمین اصلی مسابقه خواهند داشت.

برانکو ایووانکویچ اما درباره استفاده از کمپ مجهز و حرفه ای اسپایر قطر گفت: به علت فاصله فراوان این کمپ از محل اقامت بازیکنان و تیم فوتبال پرسپولیس مکان دیگری را برای تمرین بازیکنان در نظر گرفته ایم و به احتمال فراوان کمپ اسپایر از برنامه ما خارج خواهد شد.

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس ایران در مهمتری مسابقه خود روز شنبه 10 مهر 1397 در شهر دوحه ، پایتخت کشور قطر به مصاف تیم فوتبال السد خواهند رفت.


بیشتر بخوانید:

امامی فر: بازی با پرسپولیس محک جدی برای سپیدرود است

برانکو: سپیدرودی‌ها فکر می‌کنند بازیکنان ما درخواب هستند

اعتراض باشگاه پرسپولیس به تغییر ساعت بازی هفته هفتم لیگ برتر


انتهای پیام/

کمپ فوق پیشرفته قطری ها از لیست برانکو خارج شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار