یک فعال سیاسی با اشاره به  شکست ایادی استکبار در زیرسوال بردن اقتدار نظام جمهوری اسلامی گفت:  آمادگی همه جانبه ملت ایران در دفاع از میهن باعث شده  است تا حرف دشمن در حمله نظامی به ایران فقط در حد یک ادعا بماند.


رژه امروز نیرو های مسلح اعلام آمادگی برای مقابله با توطعه دشمنان است/رئیس جمهور باید پیام اقتدار نیرو های مسلح را به دشمنان برساندابوالقاسم رئوفیان دبیرکل حزب ایران زمین در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تلاش دشمنان برای خدشه وارد کردن به اقتدار نظام جمهوری اسلامی گفت: اکنون در آستانه سالروز حمله هوایی ایران به عراق هستیم، مهر ماه ماه آغاز جنگی است، که از طرف رژیم بعثی عراق بر ما تحمیل شد.

وی ادامه داد: رژه امروز نیروهای مسلح اعلام آمادگی برای مقابله با هر توطئه و حمله نظامی از سوی دشمنان ایران خواهد است، این اعلام آمادگی هر ساله توسط نیروهای مسلح مطرح می شود که امسال با مجمع عمومی سازمان ملل مصادف شده است.

رئوفیان با اشاره به شکست ایادی استکبار در زیرسوال بردن اقتدار نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد: اربابان استکبار  دم از گزینه نظامی علیه کشورمان می زنند، اما در عرصه عمل آمریکا و هم پیمانانش تاکنون از همه تهدیدهای خود عقب‌نشینی کرده‌اند.

وی ادامه داد: آمادگی همه جانبه ملت ایران در دفاع از تمامیت ارضی باعث شده  است تا حرف دشمن در حمله نظامی به ایران فقط در حد یک ادعا باشد و هیچ گاه به مرحله عمل نرسد، بنابراین دشمنان به خوبی می‌دانند حمله به ایران مانند حمله به عراق و افغانستان نیست و توانایی آن را ندارند.

این فعال سیاسی اظهار کرد: ملت ایران به تأسی از امام حسین(ع) زیر بار ظلم نمی روند، جمهوری اسلامی با همه دشمنانی که کمر به زیاده‌خواهی بسته اند، مقابله خواهد کرد و تحت هیچ شرایطی یک قدم به عقب بر نمی دارد و همه این موارد به اثبات دشمنان رسیده است.

رئوفیان با بیان اینکه  روحانی در سفرش به نیویورک  باید نسبت به همه این موارد به آمریکا هشدار بدهد، خاطرنشان کرد: امیدواریم که رئیس‌جمهور بتواند پیام اقتدار نیرو های مسلح و توانایی آنها در مهار تهدیدها را به دشمنان برساند و آمادگی نظام جمهوری اسلامی ایران را با هر نوع اقدام خصمانه دشمن به ویژه آمریکا اعلام کند.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار