دبیرکل حزب ایران زمین گفت: آقای روحانی باید به نمایندگی از ملت ایران مواضع هوشمندانه‌ای را درمقابل بدعهدی‌های آمریکا اتخاذ کند.

روحانی به عنوان نماینده ملت ایران در مقابل آمریکا باید مقتدرانه عمل کندابوالقاسم رئوفیان، دبیر کل حزب ایران زمین در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به سفر آتی حجت الاسلام روحانی به نیویورک و مهمترین مسائلی که وی باید در مجمع عمومی سازمان ملل مطرح کند, گفت: قطعا آقای روحانی در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل در چهارچوب سیاست‌های کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مواضعی را اتخاذ خواهد کرد.

وی با اشاره به بدعهدی آمریکا در قضیه برجام و تلاش این کشور برای اعمال فشار به ایران برای مذاکرات مجدد تصریح کرد: آقای رئیس‌جمهور باید به نمایندگی از ملت ایران مواضع هوشمندانه‌ای را درمقابل بدعهدی‌های آمریکا  اتخاذ کند.

رئوفیان با بیان اینکه خوشبختانه روحانی در سازمان ملل همیشه مقتدرانه اعلام موضع کرده‌اند، خاطرنشان کرد: توقع هم این است که این بار هم این چنین باشد و هر وقت از صحبت از انسجام و وحدت  به میان آمده است آمریکایی‌ها عقب کشیده‌اند، چراکه برآیند سیاست‌های منطقه‌ای جمهوری اسلامی باعث مواضع مقتدرانه در مقابل آمریکا می‌شود.

گفتنی است هفته آینده روحانی برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر می‌کند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۳۰ شهريور ۱۳۹۷
ما ایرانی هستیم اما نماینده نداریم من و خانواده و اقوامم کسی پاسخگوی ما نیست
آخرین اخبار