نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: دفاع مقدس آینه اقتدار و عظمت ملت ایران است و این ملت بزرگ با دفاع مقدس به هویت و شناسنامه اصلی خود دست یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی،امام جمعه اردبیل صبح امروز در مراسم باشکوه رژه نیروهای مسلح استان اردبیل، اظهار داشت: رزمندگان اسلام با جانفشانی و رشادت های خود در جنگ تحمیلی اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را پس از هشت سال جنگ تثبیت کردند.

وی با اشاره به اینکه ایران در جنگ تحمیلی تنها با رژیم بعثی عراق جنگ نمی کرد، افزود: وقتی ارتش رژیم بعثی عراق جنگ را شروع کرد تنها 12 تیپ داشت اما پس از اتمام جنک تحمیلی با حمایت های انجام شده از طرف دهها کشور قدرتمند جهانی این رژیم  45 تیپ تشکیل داده بود.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه در تاریخ اسلام رژیم بعثی عراق و حامیان آن در جنگ تحمیلی به عنوان یک لکه سیاه ثبت خواهند شد، تصریح کرد: آنهایی که امروز دم از مخالفت با تولید سلاح های شیمایی می زنند در هشت سال دفاع مقدس تامین کننده سلاح ها و بمب های شیمیایی بودند که رژیم بعثی عراق بر سر مردم بی گناه ایران ریخت.

آیت الله عاملی ادامه داد:اکنون نیز جنگ ادامه دارد و دشمنان جنگ اقتصادی را مبنای کار قرار داده‌اند، برای پیروزی در این جنگ نیز نیاز است دولت این جنگ اقتصادی را به فرصت تبدیل کند و بی‌شک با برنامه‌ریزی مناسب می‌توانیم از این جنگ اقتصادی نیز عبور کنیم.

وی با بیان اینکه کشور ایران جزو کشورهای امن دنیا است، اظهار داشت: با وجود این که آمریکا از عراق در جنگ بر ضد ایران حمایت کرد و هزینه‌های زیادی را نیز در این جنگ تحمیلی صرف کرد اما با رشادت‌های رزمندگان و شجاعت و ایثارشان ملت ایران به پیروزی بزرگی دست یافت و اکنون نیز در سایه بصیرت مردم و اقتدار نیروهای مسلح نقشه‌های دشمنان  برای ضربه زدن به ایران اسلامی به یاس و ناامیدی تبدیل شده است.

وی تاکید کرد: ما هر چه داریم در سایه خون شهدای والامقام به دست آمده و با جان و دل راه شهدای والامقام را ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/ح

رژه نیروی مسلح در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.