نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: در طول 8 سال دفاع مقدس، بدون سلاح و تسلیحات جنگی اجازه تعرض دشمن به یک وجب از خاک کشور را ندادیم.

در طول 8 سال دفاع مقدس اجازه تعرض دشمن به یک وجب از خاک کشور را ندادیمبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آیت الله طباطبایی با اشاره به مقارن شدن هفته دفاع مقدس با ایام سوگواری سرور شهیدان امام حسین(ع)، اظهار کرد: ملت ما همواره از عاشورا پیام گرفته  واستقامت امروز نیروهای مسلح برگرفته از درس‌های عاشورایی است.

امام جمعه اصفهان با یادآوری بیانات مقام معظم رهبری در خصوص تفاوت درس‌ها و عبرت‌های عاشورایی افزود: عبرت گرفتن از عاشورا به معنای این است که اقدامات پلید دشمنان امام را انجام نداده و از کسانی که امام را در کربلا همراهی نکرده و بهره ای از آخرت نبردند، نباشیم.

وی به تعریف درس‌های عاشورایی و بهره‌مندی از آن اشاره کرد و افزود: درس‌های عاشورایی همان رفتارهای پسندیده و مشق ایثار و از خودگذشتگی است که باید آن را سرلوحه زندگی قرار دهیم.

آیت الله طباطبایی با اشاره به آیه‌ای از قرآن در مورد سبقت گرفتن مومنان از کفار بیان کرد: اکنون و بعد از 37 سال که از جنگ تحمیلی می‌گذرد، پیشرفت‌های زیادی در ساخت سلاح جنگی کرده‌ایم و سرعت پیشرفت ما در زمینه‌های مختلف از جمله نظامی از دشمنان و ابر قدرت‌ها بیشتر بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه در قرآن سفارش به آمادگی در برابر دشمنان تاکید شده است،یاد آور شد: ما اهل صلح و خدمت به جامعه بشریت هستیم و آمادگی تسلیحاتی ما برای دفاع در برابر دشمنان است.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه در طول 8 سال دفاع مقدس اجازه تعرض به یک وجب از خاک میهن را به دشمنان ندادیم، گفت: اکنون بعد از گذشت 37 سال نیروهای سپاه، ارتش و نیروی انتظامی وظیفه خود را به نحو احسن در دفاع از آب و خاک ایران اسلامی به کار بسته اند.

 

انتهای پیام /س

 

رژه نیروهای مسلح در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.