در چارچوب رقابتهای شب نخست مرحله گروهی لیگ اروپا، از ساعت 23 و 30 دقیقه ، 12 مسابقه شش گروه اول برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در چارچوب رقابتهای شب نخست مرحله گروهی لیگ اروپا، از ساعت 23 و 30 دقیقه ، 12 مسابقه شش گروه اول برگزار شد که در مهمترین بازیها، تیم های میلان و آرسنال حریفان خود را شکست دادند.

از گروه F تیم میلان مهمان تیم دودلانژ لوکزامبورگ بود که با یک گل حریف را شکست داد. تک گل روسونری را گونزالو هیگواین دقیقه 59 به ثمر رساند.  در دیگر دیدار این گروه مصاف تیم های المپیاکوس و رئال بتیس بدون گل مساوی شد.

هدیه 3 امتیازی هیگواین به میلان/نخستین پیروزی اروپایی امری با آرسنال

در گروه E تیم آرسنال میزبان فورسکا پولتاوا اوکراین بود که با نتیجه چهار بر دو پیروز شد. اوبامیانگ (32 و 56)، ولبک (48) و اوزیل (74) گلهای توپچی ها را به ثمر رساندند و دو گل تیم مهمان را شارپار دقایق 77 و 90 زد. در دیگر دیدار اینگروه ، تیم اسپورتینگ لیسبون با دو گل مهمانش قره باغ آذربایجان را شکست داد.

هدیه 3 امتیازی هیگواین به میلان/نخستین پیروزی اروپایی امری با آرسنال

در گروه D تیم دیناموزاگرب میزبان فنرباغچه بود و با نتیجه چهار بر یک پیروز شد. در این دیدار صادق محرمی مدافع ایرانی دینامو روی نیمکت حضور داشت و فرصت بازی پیدا نکرد. در همین گروه تیم اسپارتاک ترناوا اسلواکی با یک گل اندرلخت بلژیک را با شکست بدرقه کرد. در این دیدار نیز علی قربانی مهاجم ایرانی اسپارتاک از روی نیمکت شاهد پیروزی تیمش بود.

در گروه C کپنهاگن و زنیت در دانمارک به تساوی یک بر یک رضایت دادند و اسلاویا پراگ جمهوری چک با یک گل از سد بوردو فرانسه گذشت.

در گروه B تیم لایپزیش آلمان در خانه با نتیجه سه بر دو مغلوب سالزبورگ اتریش شد و سلتیک اسکاتلند با یک گل روسنبورگ نروژ را شکست داد.

در گروه A نیز لودوگورتس بلغارستان سه بر دو مقابل بایرلورکوزن شکست خورد و آئک لارناکا قبرس مقابل مهمانش زوریخ سوئیس مغلوب شد.

پیش از این مسابقات نیز، از ساعت 21 و 25 دقیقه، بازیهای شش گروه دوم برگزار شده بود.


بیشتر بخوانید: روند پیروزی های ساری با چلسی در اروپا هم ادامه یافت/پیروزی خفیف لاتزیو در المپیکو

انتهای پیام/

نتایج شب نخست لیگ اروپا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار