نماز ظهر عاشورا به یاد آخرین نماز عاشقانه امام حسین (ع) در دشت نینوا در بیش از ۱۰۰ نقطه کهگیلویه وبویراحمد اقامه می شود.

به گزارش گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ رییش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمدگفت: عزاداران اقامه نماز ظهر عاشورا در بیش از ۱۰۰ منطقه کهگیلویه وبویراحمدحسینی استان امروز به یاد آخرین نماز اباعبدالله الحسین (ع) در روز عاشورای سال 61 هجری، نماز ظهر را به جماعت اقامه می کنند.
حجت الاسلام خاضع افزود: نماز ظهر عاشورا در مصلی امام خمینی شهر یاسوج و در بقاع متبرکه، مساجد و حسینه شهر و بخش های مختلف کهگیلویه وبویراحمد اقامه می شود.
وی ادامه داد: امسال ۷۰۰ مبلغ در ایام محرم به مناطق مختلف استان اعزام شدند.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه هماهنگی با دستگاه های اجرایی و خدمات رسان استان برای برپایی هر چه با شکوه تر نماز ظهر عاشورا انجام شده است گفت: همه دستگاه های اجرایی، فرهنگی و خدمات رسان موظف به همکاری و تعامل برای برگزاری این مراسم معنوی هستند.
حجت الاسلام خاضع به اهمیت برپایی نماز ظهر عاشورا و تاثیر آن در جامعه اشاره کرد و افزود: امام حسین (ع) در ظهر عاشورا ،گرمای سوزان و میدان جنگ به نماز ایستاد تا اهمیت این فریضه واجب را به همگان نمایان کند.

انتهای پیام/غ

نماز ظهر عاشورا در استان

برچسب ها: نماز ، عاشورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.