رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان به تشریح جزئیات محدویت‌های ترافیکی عاشورای حسینی در اهواز پرداخت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ منصور جمشیدی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: به منظور ایجاد نظم و امنیت ترافیکی مطلوب در روز عاشورای حسینی محدودیت‌های ترافیکی در روز عاشورا به شرح زیل اعمال می‌شود.

وی افزود: خیابان شریعتی از میدان سنگی آخر آسفالت تا تقاطع نهج‌البلاغه مسیرهای جنوب به شمال و بلعکس مسدود می‌‌شود و کلیه فرعی‌های ورودی به خیابان اصلی مسدود است و خیابان آزادگان از علی ابن مهزیار تا میدان شهدا و در ادامه تا سه راهی آزادگان هر دو مسیر رفت و برگشت مسدود است.

جمشیدی بیان داشت: خیابان رضوی مقابل مسجد توحید موازی ریل قطار از پل راهبند تا بلوار ساحلی عامری مسدود است و خیابان رضور مسیر غرب به شرق از سمت بلوار ساحلی به سمت خیابان 24 متری مسدود است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان عنوان کرد:بلوار آیت‌الله بهبهانی از میدان خلیج فارس(دروازه) تا چهار راه آبادان مسیر شمال به جنوب مسدود است و بلوار ولایت از میدان ولایت ابتدای خیابان حصیرآباد به سمت پل راهبند و در ادامه تا خیابان نهج‌البلاغه و انتهای پل هفتم هر 2 مسیر رفت و برگشت مسدود است.

 وی گفت: خیابان آیت‌الله طالقانی از سه راهی طالقانی تا میدان شهدا مسدود است و پل چهارم از میدان مولوی به سمت سه‌راهی آزادگان مسدود است و  طول بلوار چمران مسیر رفت و برگشت از میدان سوم کیانپارس تا تقاطع 9 کیانپارس مسدود است.

انتهای پیام/م

محدودیت‌های ترافیکی عاشورای حسینی در اهواز مشخص شد

برچسب ها: عاشورا ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.