ابوالفضل یعقوبی هوگوپوش وزن ۶۸- کیلوگرم تکواندو کشورمان برابر نماینده برزیل نتیجه را واگذار کرد و در یک قدمی کسب مدال از دور رقابت‌ها کنار رفت.

یعقوبی در یک قدمی سکو از دور رقابت‌ها کنار رفتبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، و به نقل از فدراسیون تکواندو، مرحله سوم مسابقات گرندپری ۲۰۱۸ در ۴ وزن المپیکی از ساعت ۶:۳۰ (به وقت تهران) امروز (چهارشنبه – ۲۸ شهریورماه) در " تائویوان" چین تایپه آغاز و به مدت ۳ روز ادامه خواهد داشت.

امروز و در روز نخست این رقابت‌ها مبارزات اوزان ۶۸- و ۸۰+ کیلوگرم مردان انجام خواهد شد که ابوالفضل یعقوبی، میرهاشم حسینی در وزن ۶۸- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن ۸۰+ کیلوگرم به عنوان نخستین نمایندگان ایران به مصاف رقبایشان رفتند.

ابوالفضل یعقوبی نماینده وزن ۶۸- کیلوگرم در نخستین دیدار موفق شد «سیدهارت‌ها بات» از کانادا را ۱۰ بر یک شکست دهد و راهی مرحله بعد شود، در ادامه به مصاف «لوره برسیس» از کرواسی قهرمان اروپا ۲۰۱۸ رفت و ۱۲ بر ۵ برتری رسید، اما در مرحله‌یک چهارم و در حالیکه تنها یک قدم تا کسب سکو فاصله داشت نتیجه را در رقابتی حساس و در راند طلایی برابر «ادیوال پونتس» از برزیل دارنده مدال برنز گرندپری ۲۰۱۸ - مسکو واگذار کرد.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی است.

گفتنی است؛ این رقابت‌ها G۴ می‌باشد و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴.۴ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه تعلق می‌گیرد.


بیشتر بخوانید: فرهادیان: حضور ملی پوشان تکواندو در رقابت‌ها به تصیم کادر فنی بستگی دارد

ریزش دومینو وار در تکواندوی باشگاهی ایران

پایان ناکامی‌های تکواندو مردان ایران با هت‌ریک عنوان قهرمانی بازی‌های آسیایی


انتهای پیام/

شکست یعقوبی برابر نماینده برزیل در رقابت های گرندپری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار