رئیس شورای هیئات مذهبی استان یزد گفت: هیئت‌های عزاداری در روز‌های تاسوعا و عاشورا در پایگاه انقلاب یزد به عزاداری می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  فقیه زاده رئیس شورای هیئات مذهبی استان یزد با بیان اینکه در روزهای تاسوعا و عاشورا  استان یزد غرق در غم و ماتم سید و سالار شهیدان می شود گفت: هیئات مذهبی یزد روز های تاسوعا و عاشورا طبق برنامه در دو نوبت صبح و بعد ظهر در مسجد روضه محمدیه(حظیره) به عزاداری می پردازند.


 فقیه زاده افزود: روز تاسوعا هیئت های مصلی عتیق، خلف باغ، نینوا آزادشهر، کوچه بیوک،فهادان، شیخداد، امامزاده جعفر(ع)، نینوا صفائیه و علقمه امامشهر در نوبت صبح و هیئت های محمودآباد و مریم آباد در نوبت عصر در مسجد حظیره به سوگواری می پردازند.

وی افزود: در روز عاشورا نیز هیئت های کوی محمدی، پیر و برج، کوی نصرآباد، کسنویه، چهارمنار، عزاداران حسینی آزادشهر،آبشور و بعثت تا ساعت ۱۲:۳۰ به عزاداری می پردازند و پس از اقامه نماز هیئت های نعیم آباد و کوشکنو به سوگ سید و سالار شهیدان در این مسجد می پردازند.

فقیه زاده ادامه داد:  در ظهر عاشورا نیز مراسم نخل برداری  در حسینیه امیر چخماق یزد و دیگر مساجد و حسینیه های سراسر استان یزد  انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ غ

عزاداری هیئات مذهبی در تاسوعا و عاشورای حسینی

برچسب ها: محرم 97 ، عاشورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار