استاندار کرمانشاه گفت: گزارشات ارائه شده نشان می‌دهد که نیازمند تلاش بیشتری در زمینه آماده‌سازی استان برای پذیرایی از زوار اربعین با بازگشایی مرز خسروی هستیم.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند امروز سه‌شنبه در چهارمین جلسه ستاد اربعین استان کرمانشاه اظهار داشت: امام حسین(ع)، عاشورا و اربعین تنها متعلق به مسلمانان اعم از شیعه نیست، بلکه متعلق به انسانیت، بشریت و آزادی‌خواهان است و همه به صورت ذاتی به دنبال عشق و علاقه به خدمت هستند.

وی افزود: 

بازوند بیان داشت: روند بازگشایی مرز خسروی تا امروز صبح که پیگیر بودم روند مثبتی است و امیدواریم تحقق پیدا کند چون این خواسته دیرینه تمام مردم است.

وی با اشاره به سفر وزیر کشور ایران به عراق و دیدار با همتای عراقی خود گفت: در تفاهم‌نامه امضا شده به این موضوع بازگشایی خسروی هم اشاره شده است.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر پیگیری مباحث نظارتی مصوبات ستاد اربعین استان گفت: در صورت بازگشایی خسروی در ایام اربعین اولین مرزی که رصد خواهد شد توسط مسئولین همین مرز است و باید کاملا زیرساخت‌ها آماده باشد.

بازوند افزود: تمام فرمانداری‌های استان نیز باید برای برگزاری مراسم اربعین و پذیرایی از زوار و ارائه خدمت آماده باشند تا خدمات خوبی ارائه دهند.

انتهای  پیام/ز

بازگشایی مرز خسروی برای تردد زوار 

برچسب ها: محرم97 ، اربعین حسینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.