معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش از ابلاغ اعتبار و بهره‌برداری ۱۵۴ زمین چمن مصنوعی در مدارس کشور خبر داد.

بهره‌برداری از ۱۵۴ زمین چمن مصنوعی در مدارس کشور/ آموزش و پرورش هزینه میلیاردی طرح را تقبل کرده استمهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره تجهیز مدارس و تامین چمن مصنوعی اظهار کرد: 154 زمین چمن مصنوعی را در نظر گرفتیم تا در مدارس کشور مورد استفاده قرار گیرد.

وی ادامه داد: در مدارسی که دارای فضای کافی ورزشی هستند این فرصت داده شد تا بتوانند با تجهیز کردن فضاها دانش آموزان را در فضایی مناسب ورزش آموزش دهند.

حمیدی با بیان اینکه یکی از مشکلات برای ساعت تربیت بدنی دانش اموزان نبود فضای کافی در مدرسه و جابجا کردن آنها برای رفتن به سالن ورزشی است، اظهار کرد: مدرسه‌ای مناسب است که تمامی نیازهای دانش آموز در همان فضا برطرف شود یا در فاصله بسیار کوتاهی قرار گیرد که زمان برای جابجایی هدر نشود، همچنین این روش ایمنی بیشتری دارد.

تداوم طرح تهیه زمین چمن مصنوعی برای مدارس

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش تصریح کرد: فعالیت‌های این چنینی به بستر سازی و اشتیاق بیشتر دانش آموزان کمک می‌کند و این طرح را با توجه به اینکه حداقل امکانات را در مدارس دولتی داریم برای این مدارس در نظر گرفتیم.

حمیدی بیان کرد: برای مهر 97 ، 154 زمین چمن مصنوعی آماده تحویل است و کار را همچنان ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.