رئیس پلیس راهور استان اردبیل گفت: سرویس های مدارس اردبیل ساماندهی می شوند.

رحیم آقامحمدی، رئیس پلیس راهور استان اردبیل ظهر امروز در خصوص برنامه‌های مربوط به آستانه بازگشایی مدارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با اشاره به اینکه سرویس مدارس از اهمیت ویژه‌ای برای پلیس راهور ناجا برخوردار است، اظهار کرد: برنامه‌های ویژه‌ای برای آغاز سال تحصیلی درنظر گرفته شده است.

وی افزود: استفاده از خودروهای شخصی برای سرویس مدارس که زیر نظر هیچ ارگان و نهادی نمی‌باشد، مسائل ومشکلات زیادی را به وجود می‌آورد که نیاز است سازمان آموزش و پرورش و مدیران مدارس با تشکیل جلسات متعدد طبق تفاهم نامه کشوری، اولیاء دانش آموزان را در خصوص استفاده از خودروهای حمل ونقل عمومی اعم از تاکسی، اتوبوس، مینی بوس و آژانس‌ها توجیه کنند.

رئیس پلیس راهور استان اردبیل اهمیت و توجه به شرایط رانندگان سرویس مدارس، نوع خودرو، استانداردهای حمل و نقل دانش آموزی و شرایط پیمانکاران را یادآور شد و تصریح کرد: برای مشخص شدن خودروهای سرویس مدارس بایستی آرم و علایم مشخص سرویس بر روی شیشه جلو و عقب خودروها نصب گردد که بعضا مشاهده می‌شود بعضی از رانندگان از این آرم و علایم استفاده نمی‌کنند.

وی به ضرورت توجه به ظرفیت سرویس مدارس تأکید کرد و ادامه داد: سوار کردن 7 نفر برای خودرویی که ظرفیت 4 نفر برای آن اعلام شده هیچ توجیهی را نمی‌تواند داشته باشد.

آقامحمدی اظهار کرد: تخلفاتی که رانندگان سرویس مدارس مرتکب می‌شوند باید از طرف کارگروه بررسی و برخورد قانونی ازآن‌ها به عمل آید.

انتهای پیام/ع

ضرورت توجه به ظرفیت سرویس مدارس در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمیدر1ضا داداش زاده
۲۰:۴۰ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
رصد مدرسه در اردبیل برای سرویس مدرسه ، در حد فامیل بازی و پول زیاد گرفتنه