مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: در پنج ماهه سال جاری ۶۸ ساخت و ساز غیرمجاز در حریم جاده‌های استان قلع و قمع شد.

قلع و قمع ۶۸ سازه در حریم جاده‌های خراسان شمالی

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛  علی اصغر بدیعی مقدم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی با بیان این که صیانت از جاده‌های استان از رسالت‌های راهداری است ، گفت: در پنج ماهه سال جاری ۶۸ ساخت و ساز غیرمجاز در حریم جاده‌های استان قلع و قمع شد.
وی با اشاره به این که نصب تابلو بصورت غیرمجاز در حریم جاده از دیگر مصادیق عوامل تهدید ایمنی برای کاربران جاده‌ها است که اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با عاملان آن برخورد می‌کند ، افزود: در این زمینه با هر نوع ساخت و ساز و ایجاد سازه که در جاده‌ها سبب خدشه دار شدن ایمنی تردد‌ها شود ، برخورد می‌شود.
بدیعی مقدم گفت: در سال جاری ۷۵ مورد اخطار در زمینه تخلف ساخت و ساز در حریم جاده‌های استان داده شده است.
وی اظهار کرد: در سال جاری خط کشی ۵۶۰ کیلومتر از جاده‌های خراسان شمالی انجام شده است و در این مدت ۵۱۰ کیلومتر علائم افقی و خط نوشته در سطح محور‌های استان انجام و ۲ هزار و ۲۵۰ متر حفاظ در سطح جاده‌ها نصب شده است.
وی اتمام عملیات تامین روشنایی تونل جدید باباامان در بجنورد به طول ۳۲۸ متر را از دیگر اقدامات انجام شده برای ارتقای ایمنی سفر‌ها در جاده‌های استان اعلام کرد.
انتهای پیام / ب

اخطار ۷۵ مورد تخلف ساخت و ساز در حریم جاده‌های خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.