رئیس عقیدتی-سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: شهدای والامقام با الگوبرداری از امام حسین(ع) و مقابله با ظلم و استبداد به سعادت ابدی دست یافته و نامشان در تاریخ این کشور جاودانه شد.

شهدا با الگوبرداری از امام حسین(ع) به سعادت ابدی دست یافتندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی رئیس عقیدتی-سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس گفت : شهدای گرانقدر با بهره گیری از خصایص منحصر به فرد حضرت سیدالشهدا(ع) مانند استکبارستیزی، تسلیم نشدن در برابر ظلم و ... در دنیا و آخرت عاقبت بخیر شدند.

وی ادامه داد: شهدا از همه چیز خود گذشتندو در عرصه نبرد با دشمنان حاضر شدند تا امروز ایران اسلامی در سایه پرتوافشانی آن ها، امنیتی مثال زدنی داشته باشد.

حجت الاسلام حسینی افزود: در وصیتنامه های آنان می بینیم که آرزو داشتند قبرشان همانند حضرت زهرا(س) مخفی باشد.

رئیس عقیدتی-سیاسی انتظامی کرمانشاه افزود: گمنام بودن شهدا نمونه دیگری از مظلومیت آن هاست که خانواده هایشان سال هاست چشم به راه و منتظر آن هاست.

وی گفت: شهدای گمنام فرزندان حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب هستند که برای همه مردم جایگاهی ویژه دارند.

حجت الاسلام حسینی در پایان شهدای گمنام را نشانه قدرشناسی آن ها دانست و گفت: مردم با این حضور پرشور خود بازهم پیوند دیرینه خود با انقلاب، رهبری و شهدا را نشان دادند.

 

 

انتهای پیام/د

شهدا آرزو داشتند قبرشان همانند حضرت زهرا(س) مخفی باشد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.