مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : هم اکنون کار ساخت و ساز سه هزار و ۳۷۷ واحد مسکونی مددجویان در مرحله نصب اسکلت است.

خزاعی مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، با بیان اینکه حدود ۱۰ هزار منزل مسکونی مددجویان در جریان زلزله آبان ماه کرمانشاه در سال ۹۶ آسیب دیدند، گفت: از این تعداد بیش از پنج هزار و ۳۰۰ واحد به طور کامل تخریب و باقی نیازمند تعمیرات بودند.

خزاعی با تاکید بر اینکه کار ساخت و تعمیرات بیش از هشت هزار و ۵۰۰ منزل مسکونی مددجویی هم اکنون آغاز شده است، بیان کرد: ۵۰۰ واحد از این منازل در جریان سفر مهندس فتاح به استان کرمانشاه در خرداد ماه امسال واگذار و در ماه های آتی پیش رو نیز دو هزار منزل دیگر به این خانوارهای تحت حمایت تحویل داده می شود.

وی تاکید کرد: هم اکنون کار ساخت و ساز سه هزار و ۳۷۷ واحد مسکونی مددجویان نیز در مرحله نصب اسکلت است. 

وی گفت : بیش از چهار هزار و ۷۰۰ منزل از منازل مسکونی تخریبی مددجویان در روستاها قرار داد، ادامه داد: کار ساخت وتعمیرات تمامی واحدهای مسکونی مددجویان در روستاها تا اواخر سال جاری به پایان خواهد رسید.

خزاعی افزود : مددجویان نیز همانند سایر زلزله زدگان برای ساخت منازل مسکونی خود از تسهیلات دولتی بهره مند شده اند، تاکید کرد: هم اکنون تسهیلات هفت هزار و ۸۸۵ خانوار تحت حمایت این نهاد از سوی بانک های عامل آزادسازی شده است.

وی افزود : کمیته امداد نیز برای تکمیل ساخت و تجهیز منازل مسکونی مددجویان زلزله زده به طور میانگین به هر واحد شهری ۱۵ میلیون تومان و به منازل روستایی ۱۲ میلیون تومان به صورت بلاعوض پرداخت می کند.

 

 

انتهای پیام/د

حدود ۱۰ هزار منزل مسکونی مددجویان در جریان زلزله آبان ماه کرمانشاه در سال ۹۶ آسیب دیدند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.