استاندار کرمانشاه گفت: با سران سه قوه که مسئول کمیته اقتصادی کشور هستند مکاتبه خواهد شد تا این شرکت ها به جای بخش خصوصی در استان های منطقه چهار کشور سرمایه گذاری کنند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند پس از دومین نشست استانداران 6 استان عضو منطقه چهار کشور که روز پنجشنبه در خرم آباد برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت : در آستانه تدوین بودجه سال 98 دیدارهایی را با معاون رئیس جمهوری، رئیس مجلس و رئیس سازمان برنامه و بودجه خواهیم داشت تا ردیف هایی را برای 6 استان منطقه چهار کشور داشته باشیم.

وی اظهار داشت: در این جلسه بحث ریزگردها نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا بتوانیم ردیفی را برای کنترل بحث ریزگردها داشته باشیم.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه 70 درصد پول کشاورزان در منطقه چهار کشور پرداخت شده است، گفت: مکاتبه ای با وزیر جهاد کشاورزی انجام ‌خواهد شد تا باقی مانده پول کشاورزان هرچه سریع تر پرداخت شود.

بازوند ادامه داد: همچنین در این جلسه موضوع ایجاد یک شرکت بزرگ‌ هلدینگ سرمایه گذاری در دستور کار استانداران منطقه چهار قرار گرفته است تا بتوانیم از اعتبارات صندوق توسعه ملی به شکلی مطلوبی در راستای توسعه استفاده شود.

بازوند ادامه داد: مسیر گردشگری با محوریت استان همدان شکل خواهد گرفت تا گردشگران بتوانند به راحتی در استان های منطقه چهار تردد داشته باشند که لازمه این کار ایجاد شرکت های گردشگری قدرتمند است.

وی به خدمات دهی به زائران اربعین حسینی نیز اشاره کرد و گفت: طرح جامع خدمات دهی به زائران اربعین حسینی در 6 استان منطقه چهار کشور تدوین ‌خواهد شد تا خدمات دهی به زائران بهبود پیدا کند و بتوان از بحث اقتصادی این سفر معنوی نیز استفاده کرد.
اسناد آمایش و توسعه 6 استان عضو منطقه چهار کشور به منظور مشخص شدن مسیر توسعه این استان ها با یکدیگر تلفیق خواهد شد.
همایش یک روزه استانداران منطقه چهار کشور امروز با حضور پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و استانداران کرمانشاه، مرکزی، همدان، ایلام، خوزستان و لرستان در خرم آباد برگزار شد.

انتهای پیام/ز

همایش یک روزه استانداران منطقه چهار کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.