فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در رابطه با نحوه فعالیت عزاداران در ساعات پایانی شب توضیحاتی را ارائه کرد.

عزاداری در خیابان فقط تا ساعت24 بامداد/ ادامه مراسم در مساجد و تکایابه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در رابطه با فعالیت تکایا، حسینیه‌ها و دسته‌جات عزاداری امام حسین (ع) در ماه محرم گفت: برنامه‌ریزی پلیس برای هیئت‌ها و دسته‌جات عزاداری از ساعت ۲۳ الی ۲۴ است و هیات‌ها و دسته‌جات عزاداران حسینی حداکثر تا ساعت ۲۴ بامداد می‌توانند در بیرون از مساجد، تکایا و حسینیه ها فعالیت داشته باشند.

وی افزود: در صورتی که هیئتی بخواهد پس از پایان این ساعت اقدام به عزاداری و سینه‌زنی کند، باید در داخل حسینیه و تکایا باشد تا مزاحمتی برای شهروندان ایجاد نشود.

سردار رحیمی در پایان گفت: مسئولان برگزار کننده مراسم عزاداری حسینی در مساجد، حسینیه ها و تکایا حتما باید با کلانتری و سرکلانتری محل خود هماهنگی های لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
خدایی من به نوبه خود از دستجات عزاداری محله مون(تهرانپارس) تشکر می کنم چون دقت کردم ودیدم حتی تعداد از این دستجات که بیشتر در خیابان می مانند قانون را رعایت کرده وحداکثر تا ساعت 12 شب به هیات های خود برمی گردنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۰ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
آقایان سارق منازل و اموال عمومی از ساعات واپسین عزاداری در هیئات و غفلت مردم استفاده میکنند . تا به نیت شوم خود برسند .
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۱:۱۷ ۲۶ شهريور ۱۳۹۷
بلندگوهاي وحشتناكي ميارن
كاش مراسم رو ببرن تو مصلي يا توي مساجد كه صداش اينقدر گوش خراش نباشه
Iran (Islamic Republic of)
سید رضا
۱۶:۴۷ ۲۶ شهريور ۱۳۹۷
یقینا ؛ بخاطر انجام مراسم عزاداری سالار شهیدان ؛ که امری مستحبی است ، نباید امری واجب ؛ که عدم آزار و اذیت مردم است ، تحت شعاع قرار گیرد !!
آخرین اخبار