فرمانده سپاه سنندج گفت:مقابله با زیاده‌خواهی‌های دشمن نیازمند ایستادگی و اقتدار است که بسیجیان با حضور مقتدرانه در این رزمایش به دشمنان نظام اعلام می‌کنند که در مقابل سختی‌ها ایستادگی خواهند کرد.

مقابله با زیاده‌خواهی‌های دشمن نیازمند ایستادگی و اقتدار استبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حسن عسکری در مراسم آغازین رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲ در سنندج که در سالن آزادی برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا به ویژه ۵ هزار و ۴۸۰ شهید استان، با تسلیت ماه پیروزی حق علیه باطل، تصریح کرد: رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسوالله (ص) ۲ امروز با شعار «رهبر، ایستادگی و پیشرفت» با حضور سه گردان بیت‌المقدس، یک گردان کوثر، یک گردان امام علی و گروه‌های جهادی شروع می‌شود.

فرمانده سپاه سنندج افزود: از نهم شهریورماه مرحله نخست این رزمایش که بحث خدمات‌رسانی و گروه‌های جهادی بوده همزمان با سراسر کشور توسط بیش از ۲۷۰ گروه جهادی سپاه شروع شده است.

عسکری خاطرنشان کرد: مرحله بلوغ رزمایش امروز با حضور گردان‌های مختلف سپاه در یک برنامه ۲۴ ساعته که در آن فراخوانی، فرماندهی، اردوکشی، سکان اقتدار، ستون‌کشی و استقرار در اردوگاه است، برگزار شد.

وی بیان کرد: مرحله سوم این رزمایش نیز با تجمع میلیونی بسیجیان در سراسر کشور به صورت همزمان در مهرماه برگزار می‌شود.

وی گفت: نمایش اقتدار و توانایی نیرو‌های مردمی در دفاع از کشور و نظام اسلامی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این رزمایش در سراسر کشور بوده است.

فرمانده سپاه سنندج تصریح کرد: امروز در این رزمایش آمادگی مردم سلحشور و بسیجیان دلیر ایران اسلامی به نمایش در می‌آید و در استانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی اعلام می‌کنیم، مستحکم‌تر، مقاوم‌تر و با اعتقادی راسخ‌تر در دفاع از انقلاب و آرمان‌های آن تا پای جان ایستادگی خواهیم کرد.

وی در ادامه بیان کرد: مقابل با زیاده‌خواهی‌های دشمن نیازمند ایستادگی و اقتدار است که بسیجیان با حضور مقتدرانه در این رزمایش به دشمنان نظام اعلام خواهند کرد که در مقابل سختی‌ها ایستادگی خواهند کرد.

عسگری اضافه کرد: رساترین پیام بسیجیان در این رزمایش  این است که خود را سرباز امام حسین (ع) و رهبری می‌دانند و برای انجام ماموریت‌های محوله با تمام توان در میدان حاضر هستند.

انتهای پیام/م

برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسوالله (ص) ۲ در استان کردستان

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.