معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان گفت: بانک ها همکاری لازم را با واحد های تولیدی داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان در یکصد و بیست و یکمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به همکاری بانک ها با متقاضیان دریافت تسهیلات برای واحد های تولیدی گفت : بانک ها باید در شرایط فعلی کشور نهایت همکاری و مساعدت را با واحد های تولیدی در جهت ایجاد اشتغال داشته باشند .

وی افزود: در شرایط فعلی اقتصادی کشور ، باید مساعدت های لازم با واحد های تولیدی فعال استان انجام شود .

عسگری با تاکید بر حل مشکل واحد های تولیدی در کوتاه ترین زمان تصریح کرد: متقاضیان سرمایه گذاری های جدید در استان سمنان نباید در بین دستگاه های مختلف اجرایی دچار سردرگمی شوند و باید مشکلات آنها هر چه زودتر حل شود .

بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در این جلسه با اشاره به تسهیلات رونق تولید سال قبل گفت : در سال گذشته تسهیلات رونق تولید ، 970 فرصت شغلی جدید در بخش صنعت استان ایجاد کرده است .

وی افزود : با ابلاغ بسته تسهیلات رونق تولید سال 97 ثبت نام از واحد متقاضی در سامانه بهین یاب آغاز شده و تاکنون 104 واحد تولیدی استان متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید شده اند که از این تعداد 67 واحد مربوط به بخش صنعت و 37 واحد نیز مربوط به بخش کشاورزی است .

اسودی با بیان اینکه تسهیلات رونق تولید در بخش های مختلف پرداخت می شود اظهار داشت : با تصمیم اعضا 25 درصد از سهم پرداختی استان در بخش بازسازی و نوسازی و 75 درصد نیز در بخش سرمایه در گردش و طرح های با پیشرفت 60 درصد به بالا پرداخت می شود .

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان خاطر نشان کرد : در بخش رفع موانع این کارگروه تاکنون مشکلات 623 واحد تولیدی استان بررسی و در جهت رفع موانع 1495 مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است که 73 درصد مصوبات اجرایی و مابقی در دست اجرا است .

انتهای پیام / ذ

برگزاری چندمین جسله ستاد رفع موانع استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار