مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت:همایش زنان و حماسه دفاع مقدس همزمان با هفته بسیج در آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛شهلا تاجفر مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی در دومین جلسه کمیته دفاع مقدس ویژه زنان که امروز در استانداری برگزار شد، از برگزاری نخستین همایش زنان و نقش آنان در دوران دفاع مقدس خبر داد و گفت: بانوان متدین و غیرتمند ایرانی در دوران دفاع مقدس پا به پای رزمندگان اسلام در دفاع از کیان کشور و نظام اسلامی با دشمنان مبارزه کردند و این رشادت‌ها باید برای نسل جدید زنان کشور دوباره شناخته شود.

در این جلسه مقرر شد در حاشیه برگزاری همایش و همزمان با هفته بسیج از ۵۰ همسر جانبازان روشن دل تجلیل شود.

برپایی نمایشگاه، برگزاری پرسمان دانش آموزی، دیدار با خانواده شهدا و مصاحبه با زنان ایثارگر دوران ۸ سال دفاع مقدس از جمله برنامه‌های جنبی همایش زنان و نقش آنان در دوران دفاع مقدس است.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی در ادامه به بازسازی عتبات عالیا ت و نقشی که بانوان می‌توانند در این خصوص داشته باشند اشاره نمود و افزود: عتبات عالیات نماد و المان مهم شیعیان به شمار می‌رود که کمک و تسهیل در بازسازی آن می‌تواند تلاشی برای احیا فرهنگ ناب محمدی، واسطه فیض الهی و زمینه تمسک می‌شود.

انتهای پیام/م

 همایش زنان و حماسه دفاع مقدس در آذربایجان غربی برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.