نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: «نماز جماعت» و «اجتماع با شکوه و با عظمت» محور برنامه‌های تاسوعا و عاشورا قرار گیرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛  حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در جلسه ستاد شئون فرهنگی گفت: امام حسین (ع) برای اقامه نماز قیام کردند چرا که اقامه نماز بزرگ‌ترین معروف است و آن حضرت نیز رسالت قیام را امر به معروف و نهی از منکر معرفی کردند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: باید تلاش کرد تا همه امکانات در خدمت نماز قرار گیرد و نماز در متن تمام برنامه‌ها باشد .

وی با تأکید بر اینکه شکوه و عظمت اجتماع عزاداران حسینی (ع) باید به نمایش درآید، افزود: اجتماع عزاداران حسینی (ع) باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که از جنبه رسانه‌ای مطلوب و قابل انعکاس باشد و برای تحقق این هدف باید برنامه‌ریزی‌ها دقیق انجام شود .

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: نگاه بسیار خوبی در مدیران و متولیان امر در صدا و سیمای مرکز قزوین در پوشش برنامه‌های تاسوعا و عاشورا وجود دارد و این مهم در تقویت برنامه‌ها بسیار مؤثر واقع شده است.

وی بر شناسایی نقاط قوت و ضعف برنامه‌های سال‌های گذشته تأکید کرد و ابراز داشت: باید نقاط قوت و ضعف سال‌های گذشته شناسایی شود و تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف در دستور کار قرار گیرد.

امام جمعه قزوین یادآور شد: خیابان شهدای قزوین ظرفیت‌های بسیار زیادی برای برپایی هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های عزاداری دارد و هنوز آنگونه که باید از ظرفیت‌های آن استفاده نشده است.

انتهای پیام/

جلسه ستاد شئون فرهنگی استان قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.