سایت Prophet به تازگی فهرست برترین و پرفروش‌ترین نام‌های تجاری اروپا را منتشر کرد که پلی استیشن در رتبه سوم این فهرست قرار گرفت.

پلی‌استیشن سومین برند پرفروش در اروپا +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت سونی مدت‌هاست که سرمایه‌گذاری‌های سنگینی بر روی کنسول پلی استیشن 4 خود انجام می‌دهد و این سرمایه‌گذاری‌ها به طور عمده شامل سفارش ساخت عناوین بزرگ و قدرتمند می‌شود.

سال گذشته شرکت سونی عناوین انحصاری بسیار جذابی از جمله Uncharted: The Lost Legacy، God of War و Horizon: Zero Dawn رونمایی کرد که برخی از آنها در سال جاری راهی بازار شدند و با فروش بسیار خوب، موفقیت مالی خارق‌العاده ای برای مسئولان سونی به همراه داشتند.

حال به تازگی فهرستی از برترین و پرفروش ترین برندهای جهان در اروپا منتشر شده که شرکت سونی با برند پلی استیشن خود در رتبه سوم قرار گرفت. این در حالی است که سال گذشته ما برند پلی استیشن را در رتبه نهم دیدیم، اما امسال به لطف فروش بسیار خوب نسخه های مختلف پلی استیشن 4، به خصوص نسخه پرو این سری، پیشرفت 5 پله این برند را شاهد هستیم.

گفتنی است؛ برند پلی استیشن در حال حاضر برترین برند کنسول جهان است و برندهای نینتندو و ایکس باکس، با فاصله زیاد از کنسول سونی قرار دارد. همچنین از دیگر برندهای برتر سال در اروپا می‌توان به اپل و لگو اشاره کرد که به ترتیب در رتبه اول و دوم قرار دارند. لازم به ذکر است که با پیشرفت خوب کنسول پلی‌استیشن و موفقیت جهانی که تاکنون به دست آورده، می‌توان انتظار داشت تا در سال آینده این شرکت را حتی در جایگاه دوم نیز ببینیم.

دو برند نینتندو و ایکس باکس نیز به ترتیب در جایگاه 11 و 17 این فهرست قرار گرفتند. در ادامه فهرست برترین و پرفروش ترین برندهای اروپا را مشاهده می‌کنید:

پلی‌استیشن سومین برند پرفروش در اروپا +تصویر


بیشتر بخوانید: تریلر جدید Call of Duty: Black Ops 4 از مد Battle Royale آن رونمایی کرد 


انتهای پیام/

برترین برندهای اروپای؛ پلی استیشن در رتبه سوم قرار گرفت +تصویر

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار