سرپرست جدید فرمانداری شهرستان کاشان گفت: من از تمام مشکلات کاشان آگاهم و تمام تلاشم را برای رفع آن خواهم کرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی اکبر مرتضایی قهرودی سرپرست جدید فرمانداری شهرستان کاشان در آیین با تاکید براینکه تمام تلاش خود را در رفع مشکلات موجود این شهرستان خواهد کرد گفت: تمام تلاشم را در این شهرستان درراستای اجرای سیاست های کلان دولت جمهوری اسلامی ایران با شناخت قوانین و برنامه های استانی برای گامی فراتر برخواهم داشت.
وی با اشاره به اینکه اگر کار را عبادت می دانیم گفت: تلاش ما برای انجام عمل بهتر و بیشتر بع عنوان عبادت در خدمت به مردم ضروری است.
به گفته وی با توجه به بیان آمارها از اولویت و مشکلات فعلی کاشان در صورت تلاش مضاعف خواهیم توانست بر مشکلات غلبه کنیم.
حمیدرضا مومنیان ، فرماندار قدیم کاشان نیز با ارایه گزارش مفصلی از اقدامات خود طی سه سال خدمت در فرمانداری این شهرستان گفت: طی مدت انجام مسوولیت تمام تلاش خود را در راه خدمت به مردم بویژه خانواده شهدا و ایثارگران مصروف داشت که امیدوار است شرمنده ومدیون آنها نشده بود.
وی ضمن طلب حلالیت از آحاد مردم کاشان و مدیران این شهرستان افزود: از آنجا که چهار دستگاه اداری کاشان از نظر عملکرد در سطح استان رتبه برتر را کسب کردند وی اجازه نمی دهد که برخی در مورد ادارات این شهرستان قضاوت عملکرد ضعیف داشته باشند.

شایان ذکر است: در آیین تودیع و معارفه فرماندار قدیم و جدید کاشان با حضور طباطبایی نائینی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان از زحمات حمیدرضا مومنیان به عنوان فرماندار قدیم تقدیر و علی اکبر مرتضایی قهرودی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان کاشان معرفی شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.