آیت الله شاهچراغی مدال افتخار دانشگاه ها را تربیت نیروی انسانی خادم دانست .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراغی در جمع مسئولان دانشگاه سمنان در آستانه سال تحصیلی جدید گفت : دانشگاه در عین عالم سازی باید انسان ساز هم باشد .

وی با اشاره به افتخارات علمی دانشگاه سمنان و قدردانی از تلاش مسئولان این دانشگاه برای کسب و حفظ این افتخارات افزود : اساتید باید علاوه بر فعالیت های علمی اخلاق مدار باشند و با برخورد محبت آمیز با دانشجویان زمینه انسان سازی را فراهم کنند.

آیت الله شاهچراغی انتخاب اساتید با اخلاق ، با تقوا و متدین را ضروری دانست و تصریح کرد: اساتید و اعضای هیات علمی منتخب باید در همه زمینه ها نمونه باشند زیرا الگوی دانشجویان و تاثیر گذار هستند .

نماینده ولی فقیه در استان با یادآوری گستردگی دانشگاه سمنان از نظر فضای آموزشی و تعداد دانشجویان ، یاری رساندن نیکوکاران در اجرای برنامه های آموزشی و رفاهی این دانشگاه را خواستار شد.

مسعود نصیری زرندی رئیس دانشگاه سمنان هم در این دیدار گفت: دانشگاه سمنان رتبه سیزدهم دانشگاه های جامع کشور را بدست آورده که موفقیت بزرگی است .

علی حقیقی اصل معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه سمنان هم گفت :بر اساس رتبه بندی شانگهای در رشته مهندسی شیمی در سال 2018 دانشگاه سمنان در رشته مهندسی شیمی موفق شد بین 500 دانشگاه های برتر جهان قرار گیرد .

انتهای پیام / ز

جزئیات دیدار نماینده ولی فقیه جمع مسئولان دانشگاه سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.