اولین همایش مدیران مدارس صبح امروز در اردوگاه سلیمان خاطر سنندج برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج درحاشیه  این همایش در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت: همایش سالانه مدیران مدارس که برای اولین بار در مقاطع ابتدایی متوسطه اول و متوسطه دوم در سطح شهر و روستا با حضور مدیران شهر و روستا، نمایندگان مجلس، فرماندار ومدیران استانی برگزار شد.
فواد حسینی با بیان اینکه این همایش در دو نوبت صبح و بعداز ظهر و در یک روز خواهد بود گفت، افزود: هدف از برگزاری این همایش را بررسی آخرین آیین نامه ها، قوانین و تغییرات در کتب درسی، سرویس مدارس، بوفه، بهداشت مدارس، سازماندهی همکاران و هرآنچه که منجر به تحقق اهداف سند بنیادین شود را مورد بحث و برسی قرار می‌دهیم و پنل‌های تخصصی هم خواهیم داشت.
در این همایش همچنین نماینده مردم در مجلس خطاب به مدیران و معلمان گفت: شما آینده سازان فرزندانمان هستید و اگر آموزش و پرورش اصلاح شود جامعه هم اصلاح خواهد شد.
فرشادان بیان کرد: مشکلات آموزش و پرورش بسیار زیاد است و یکی از مهمترین دغدغه‌های نماینگان مجلس حل مشکلات مربوط به این حوزه است.
وی اظهار داشت: در سطح استان ۲ هزار و ۷۰۰ واحد آموزشی داریم که تعداد زیادی ازآن‌ها فرسوده هستند، اما خوشبختانه با همکاری مدیران، مجمع نمایندگان و آموزش و پروش ۱۵۵ پروژه فعال در رابطه با مدارس وجود دارد و این‌ها به زودی وارد چرخه آموزشی می‌شوند.
گفتنی است؛در این همایش فرماندار و دبیر پروژه مهر از زحمات معلمان و مدیران قدارنی و در پایان از پیشکسوتان این حوزه تقدیر شد.

انتهای پیام/م

  حل مشکلات مربوط  حوزه  آموزش وپرورش از دغدغه‌های نماینگان مجلس است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.