معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کردستان گفت: با توجه به ثبت نام به عمل آمده در مدارس سطح استان پیش بینی می شود امسال بیش از ۲۹۰ هزار دانش آموز در مدارس کردستان تحصیل کنند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مهدی نامدار در نشست شورای آموزش و پرورش استان کردستان بازگشایی مطلوب مدارس را نیازمند مشارکت و همراهی کلیه دستگاه های مختلف استان دانست وگفت: سه هزار و ۷۳۵ مدرسه در قالب ۱۱ هزار و ۵۳۶ کلاس درس برای ۲۴ هزار و ۱۲۵ پرسنل شاغل در آموزش و پرورش و آغاز سال تحصیلی جدید در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه آغاز فعالیت های پروژه مهر ۹۷ از اواخر خرداد ماه کلید خورد، افزود: "مهر سرشار از مهربانی با حمایت از کالای ایرانی " شعار پروژه مهر استان کردستان در سال ۹۷ است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان تمهید مقدمات لازم برای بازگشایی مطلوب و باشکوه مدارس، ارتقای کمی و کیفی فعالیت ها و برنامه محور شدن را از اهداف پروژه مهر عنوان کرد و ادامه داد: اهم اقدامات پروژه مهر در پنج محور سازماندهی، تعمیر و تجهیز، توجیه تبلیغ و اطلاع رسانی، تایید صلاحیت و نظارت و ارزیابی انجام شده است.

نامدار در ادامه به اقدامات انجام شده در اجرای برنامه پروژه مهر پرداخت و ساماندهی نیروی انسانی، نقل و انتقال داخل و خارج فرهنگیان استان، ساماندهی و انتصاب مدیران، نظارت بر ثبت نام دانش آموزان، توجه به پوشش تحصیلی، آماده سازی فضای فیزیکی و تامین و نظارت بر کتب درسی را بخشی از این فعالیت ها برشمرد.

وی از اعضای شورای آموزش و پرورش و سازمان ها و نهادهای ذیربط استان خواست همکاری و مساعدت لازم را برای اجرای هر چه بهتر برنامه های پروژه مهر ۹۷ و تمهید مقدمات بازگشایی مدارس با ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان داشته باشند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان در پایان سخنان خود به تشریح حدود انتظارات آموزش و پرورش از دستگاه ها و نهادهای مختلف از جمله پلیس راهور، نیروی انتظامی، کمیته امداد، شهرداری، صدا و سیما، اصحاب رسانه و سازمان های دست اندر کار در بازگشایی مدارس پرداخت.

انتهای پیام/م

اجرای برنامه پروژه مهربا شعار "مهر سرشار از مهربانی با حمایت از کالای ایرانی " درکردستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار