مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری خراسان شمالی گفت: پنجمین دوره المپیاد علمی دهیاران خراسان شمالی روز جمعه با شرکت ۶۷۰ دهیار برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ عبدالله قدرتی مدیر کل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری خراسان شمالی به روز رسانی توانمندی و مهارت دهیاران را از اهداف این آزمون بیان کرد و گفت: روز جمعه پنجمین دوره المپیاد علمی دهیاران خراسان شمالی از ۶۹۵ دهیار استان با شرکت ۶۷۰ دهیار برگزار شد.
وی افزود: در این آزمون  توانمندی دهیاران در سرفصل‌های مختلف بررسی شده و توانایی آنان در موارد مختلف مدیریت روستا از جمله آشنایی با دانش مدیریت پسماند ، وظایف دهیاری، مدیریت بحران و موضوعات مالی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.
قدرتی گفت: در این آزمون ۲۰ نفر برتر برای معرفی به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور معرفی می‌شوند تا در رقابت‌های ملی دهیاران که امسال در اصفهان برگزار می‌شود اعزام خواهند شد.
وی اظهار کرد: برای ارتقای دانش دهیاران با مدیریت روستا، در ۹ ماه گذشته ۶۶ هزار و ۷۰۰ نفر ساعت دوره آموزشی برای دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی روستا‌ها برگزار شده است.
گفتنی است: نتایج المپیاد استانی تا یک ماه آینده اعلام خواهد شد.
انتهای پیام / ب


شرکت ۶۷۰ دهیار در آزمون علمی دهیاران در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.