فرماندار قصرشیرین گفت: این شهرستان با وجود داشتن شرایط اقلیمی خاص و وجود زیر ساختاهای مناسب پتانسیل برگزاری اردوهای مختلف ورزشی در سطح تیم های ملی را دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مرادعلی تاتار فرماندار قصر شیرین روز شنبه در جلسه شورای ورزش قصرشیرین گفت: این شهرستان با وجود داشتن شرایط اقلیمی خاص و وجود زیر ساختاهای مناسب پتانسیل برگزاری اردوهای مختلف ورزشی در سطح تیم های ملی را دارد.

وی گفت: قصرشیرین پیشانی نظام جمهوری اسلامی است و باید مردم آن در عرصه ورزش هم عملکرد درخشانی داشته باشند.

تاتار تصریح کرد: قصرشیرین هم از نظر زیرساختهای ورزشی و هم وجود مراکز اقامتی و هتلها شرایط مطلوب برگزاری اردوها را داد.

تاتار در ادامه عنوان کرد : دشمن همواره به دنبال به انحراف کشیدن جوانان است لذا برگزاری برنامه های متنوع ورزشی می توانند نیروی جوانی آنها را در راستای پیشبرد ادهداف جامعه تقویت کند.

رئیس ورزشهای همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه هم در این جلسه از برگزاری المپیاد وزرشی در سطح شهرستانهای استان کرمانشاه خبر داد.

بهروز شهبازی افزود: با توجه به وقوع زلزله آبان ماه سال گذشته و ایجاد شور و نشاط در بین جوانان استان این مسابقات در دوبخش شهری و روستایی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه مسابقات در حوزه بازیهای بومی محلی انجام میشود افزود: برگزاری این المپیاد موجب شکوفایی استعداهای ورزشی هم خواهد شد.

وی گفت: ورزشکاران کرمانشاهی در مسابقات آسیایی موفق به کسب ده مدال شدند و در بخش بانوان از شش نفر بانوی اعزامی 5 نفر توانستند مدال کسب کنند که یکی از موفق ترین دوره های ورزش استان کرمانشاه است.

انتهای پیام/د

قصرشیرین پیشانی نظام جمهوری اسلامی است

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.