آمارهای رسمی نشان می دهد افزایش بی رویه هزینه های زندگی در انگلیس به سالمندان این کشور بیشتر از هر گروه اجتماعی دیگری آسیب می زند.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، هزینه زندگی سالمندان انگلیسی از سال 2008 تاکنون نزدیک به 20 درصد افزایش یافته و تورم بالا در این کشور شرایط معیشتی برای بازنشستگان انگلیسی را دشوارتر از هر زمان دیگری ساخته است.

این گزارش حاکیست، بازنشستگان انگلیسی برای رسیدن به سطح استاندارد معیشتی در کشورشان مجبور به کسب سالانه 1000 پوند اعتبار اضافی هستند.

میانگین نرخ تورم انگلیس 13 درصد اعلام شده و با توجه به اینکه سالخوردگان حجم بیشتری از حقوق خود را صرف خدمات گاز ، برق، آب و یا مواد غذايي می کنند به همین دلیل در شرایط بد اقتصادی کشورشان به آسیب پذیرترین اقشار اجتماعی تبدیل شده اند.
 

تعرفه گاز در انگلیس فقط طی یک سال گذشته 25.3 درصد افزایش یافته حال آنکه در مورد برق نیز شاهد رشد 15.5 درصدی هزینه ها بوده اند. کارشناسان انگلیسی نرخ تورم در رده سنی 65 تا 69 سال کشورشان را 18.67 درصد اعلام کردند. سالخوردگان بالای 80 سال در کمک هزینه سوخت فصل زمستان خود شاهد کاهش 400 تا 300 پوندی بودند. اوضاع نابسامان اقتصادی در انگلیس شرایط زندگی را برای شهروندان این کشور دشوارتر ساخته است./ا
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار