رئیس پلیس مبازه با مواد مخدر استان از کشف ۲۰ کیلو و ۳۰۰ گرم ماده مخدر تریاک توسط ماموران پلیس خبر داد.

 کشف محموله مواد مخدر  از استان‌های جنوبیسرهنگ  علیرضا دلیری در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  گفت: پس از انجام کار‌های اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد پلیس استان و تحت نظر گرفتن یک قاچاقی مواد مخدر، مشخص شد وی قصد دارد محموله مواد مخدر را از استان‌های جنوبی تحویل و پس از انتقال به استان کرمانشاه نسبت به توزیع آن اقدام کند.

وی ادامه داد: با اقدام به موقع و هوشمندانه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، در عملیاتی غافلگیرکننده خودرو سواری متهمان در ورودی استان شناسائی و نسبت به توقیف آن اقدام شد.

سرهنگ دلیری افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار ۲۰ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک کشف و خودروی مورد نظر نیز توقیف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پایان از برخورد قاطعانه قاچاقچیان خبر داد و گفت: هرگونه فعالیت آن‌ها تحت رصد اطلاعاتی ماموران قرار دارد و با آن‌ها قاطعانه برخورد می‌شود. 

دستگیری ۱۰ معتاد و خرده فروش مواد مخدر در هرسین 

فرمانده انتظامی شهرستان هرسین از دستگیری ۱۰ معتاد و خرده فروش مواد مخدر در طرح پاکسازی منطقه‌های آلوده شهرستان خبر داد.  

سرهنگ همتعلی شکری اظهار داشت: به دنبال دریافت شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر توزیع مواد مخدر در بوستان‌ها و تفرجگاه‌های شهر شناسایی عاملین توزیع در دستور کار قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: پس از شناسایی مناطق آلوده طرح جمع آوری معتادان پرخطر و همچنین دستگیری توزیع کنندگان اجرایی و در این راستا ۱۰ نفر از معتادان و خرده فروشان دستگیر شدند.
 
سرهنگ شکری تصریح کرد: افراد معتاد تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد و خرده فروشان مواد مخدر نیز تحویل مراجع قضائی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان هرسین گفت: به منظور افزایش امنیت اجتماعی طرح مقابله با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در فواصل مختلف سال اجرایی می‌شود.
 
وی در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر موضوع را از طریق سامانه و تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/ز
 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.