معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت:ضرورت دارد در ساختار معاونت امور عمرانی استانداری ها بین اختیارات و وظایف محوله در جهت ایجاد تناسب بیشتر بازنگری شود.

ضرورت ساختار بین اختیارات و وظایف محوله

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; احمد کرمی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام عنوان کرد: برای پیشبرد و اثر بخشی روند اجرای پروژه های عمرانی باید در ساختار دفاتر زیرمجموعه معاونت عمرانی از جمله دفتر فنی، امور شهری و امور روستایی تجدید نظر شود.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به موضوعات مهمی چون معماری وشهرسازی، حمل و نقل و ترافیک، سرمایه گذاری در حوزه شهری و روستایی، آب و محیط زیست بیان کرد؛ همچنین ضرورت دارد به ارتقا و افزایش چارت فعلی حوزه معاونین عمرانی در بخش های کارشناسی بخصوص در فرمانداری ها و بخشداری ها توجه شود.

کرمی افزود: با توجه به حجم زیاد پروژه های نیمه تمام برای جلوگیری از هدر رفت منابع مالی و از طرفی محدویت های بودجه ای، کمیته مشترک فنی و کارشناسی دولت و مجلس تشکیل شود.

وی ادامه داد: با اولویت بندی و ایجاد مشوق های لازم و استفاده از ظرفیت های قانونی از جمله تبصره ۱۹ قانون بودجه و ماده ۲۷ الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت می توان هرچه سریعتر زمینه واگذاری پروژه های عمرانی به بخش خصوصی را فراهم نمود.

انتهای پیام/ د

تناسب بین اختیارات و وظایف محوله

برچسب ها: استانداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.