سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: بازیکنان تیم سردار بوکان مردانه جنگیدند، اما ما باید بهتر از این‌ها بازی می‌کردیم.

دایی: بازیکنان سردار بوکان مردانه جنگیدند/ دوست داشتیم با پرسپولیس مصالحه کنیمبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره برد تیمش برابر تیم سردار بوکان در رقابت های جام حذفی اظهار کرد: همان طور که گفته بودم بازی سختی امروز داشتیم و فکر می‌کنم خودمان این دیدار را سخت کردیم. در نیمه اول می‌توانستیم کار را تمام کنیم. تیم سردار بوکان یکی، ۲ بار زمین ما آمد و یک پنالتی به دست آوردند که گلش کردند، اما ما پنالتی مان را گل نکردیم و توپ‌های خود را به چارچوب نزدیم و خیلی از موقعیت‌های گلزنی را از دست دادیم. البته خدا را شکر می‌کنم که بعد از گل تیم سردار بوکان بازی در اختیار ما بود و به ندرت تیم حریف در زمین ما ظاهر می‌شد، اما آن‌ها مردانه جنگیدند و کار کردند. ما باید بهتر از این‌ها بازی می‌کردیم و این دیدار به وقت اضافه نمی‌کشید . خدا را شکر می‌کنم که توانستیم به مرحله بعد راه یابیم.

تیم ما برای رسیدن به اهداف بزرگتر باید بیشتر تلاش کند

او درباره هدفگذاری تیم سایپا در ۳ جام پیش رو گفت: به طور حتم خیلی دوست داریم در هر ۳ جام موفق شویم و در جام حذفی، لیگ برتر و مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به موفقیت دست یابیم و به مرحله بعدی رقابت‌های آسیایی راه یابیم. امروز چند بازیکن خود را به علت مصدومیت نداشتیم و نمی‌توانستیم از آن‌ها استفاده کنیم، اما تیم ما برای رسیدن به اهداف بزرگ‌تر باید بهتر از این‌ها کار کند و خیلی تمرین کنیم و به راحتی در زمین این همه موقعیت را از دست ندهیم.

دایی درباره طلبش از باشگاه پرسپولیس و مدیران این باشگاه او را در برابر هواداران قرار دادند، گفت: من درباره این مسائل صحبت نمی‌کنم. ۴ سال درباره این موضوع حرف زدیم، خودم پیگیر این قضایا نیستم و وکیلم کارم را انجام می‌دهد. مطمئنا دوست داشتیم که با پرسپولیس مصالحه کنیم و همه جوره با این تیم راه آمدیم. هوادار بزرگ‌ترین سرمایه فوتبال است. شما نگاه کنید تیم ما در زمین خودمان هوادار ندارد و این هواداران دلگرمی بزرگی به بازیکنان و کادر فنی می‌دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۲۳:۳۰ ۲۲ شهريور ۱۳۹۷
ولی اگر حذف بشه دیگه هیچ کدام از هوادارا حرمتتت نگه نمیدارن
آخرین اخبار