ویدئویی از بررسی زنجیره‌ی توطئه علیه ملت ایران و عراق با سخنرانی رحیم پور ازغدی در جمع اساتید و دانشجویان عراقی مشاهده می‌کنید.

ازغدیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مثلث آمریکایی_صهیونیستی_سعودی، چند سالیست با حسنه شدن روابط دو کشور شیعی ایران و عراق و رونق گرفتن مراسم باشکوه پیاده روی اربعین حسینی، در آستانه ماه محرم، با انتشار مطالب بی اساس و شایعات دروغین و اغلب تکراری، سعی بر روشن کردن آتش تفرفه و اختلاف بین این دو کشور شیعی دارد. اما چیزی که در این میان به وضوح نمایان است، افزایش قدرت و توان روزافزون ایران و عراق در سطح بین المللی و منزوی شدن عربستان و اذناب آن که شامل برخی کشورهای حوزه خلیج فارس می‌باشد، است.

ان‌شاءالله امسال نیز حضور عاشقان و دلدادگان حسینی از سراسر جهان در مراسم پیاده روی اربعین، موجب نمایش اقتدار شیعیان در دنیا و رسوایی دشمنان شیعه، به ویژه وهابیت و سلفیت و آمریکا و سایرین خواهد شد.

در ادامه سخنرانی حسن رحیم پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی کشورمان در جمع اساتید و دانشجویان عراقی را در درباره بررسی زنجیره‌ی توطئه علیه ملت ایران و عراق مشاهده میکنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: محرم ، محرم97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.