حسن شمعی نماینده رهبر معظم انقلاب، از پروژه جاده جدید "سنندج ـ مریوان" بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند اجرا و پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حسن شمعی نماینده رهبر معظم انقلاب در سفر یک‌‌روزه خود به استان کردستان، از جاده جدید "سنندج ـ مریوان" بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند اجرا و پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان در حاشیه این سفر گفت: هدف از بازدید نماینده رهبر معظم انقلاب، بررسی میزان پیشرفت فیزیکی حفر تونل‌های موجود جاده جدید "سنندج ـ مریوان" و تسریع در اتمام این پروژه بود.

شهرام ملکی افزود: این پروژه نیازمند اعتبارات جدیدی است که در این بازدید مورد بررسی قرار گرفت و به‌زودی جلسه‌ای در این راستا در سنندج برگزار می‌شود که به چه میزان از اعتبارات از محل اعتبارات سفر رهبری و از محل اعتبارات دولتی نیازمند هستیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه این پروژه از سال 1395 تاکنون از پیشرفت قابل توجهی برخوردار بوده و امیدواریم با اختصاص اعتبارات لازم، تا پایان تابستان سال آینده فعالیت‌های مربوط به تونل‌ها تمام و هرچه زودتر شاهد اتمام جاده جدید "سنندج ـ مریوان" باشیم

به گفته نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس، جاده جدید "سنندج ـ مریوان" پس از گذشت 15 سال هنوز به بهره‌برداری نرسیده و اتمام آن نیازمند 150 میلیارد تومان است.

منصور مرادی افزود: اتمام پروژه محور جدید "سنندج ـ مریوان" مطالبه همه مردم کردستان است چراکه پروژه‌ای است که از حدود 15 سال قبل شروع شده اما هنوز تمام نشده است.

انتهای پیام/ب

بازدید نماینده مقام معظم رهبری از پروژه جاده جدید "سنندج ـ مریوان" 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.