سرپرست فرمانداری شادگان گفت: دفاع مقدس به عنوان یکی از ماندگارترین دوران انقلاب اسلامی به ثبت رسیده و برای ملت ما به ویژه نسل جوان درس‌های بسیاری از استقامت و از خودگذشتگی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سعید حاجیان، سرپرست فرمانداری شادگان بیان داشت: هفته دفاع مقدس فرصتی است که از جان‌فشانی‌ها و ایثارگری‌های جوانان و شیرمردان و شیرزنانی که در دفاع مقدس از جان خود مایه گذاشتند تقدیر شود و وظیفه ما مسؤولان است که راه و روش این شهیدان والامقام را برای نسل جوان تبیین سازیم.

وی افزود: عزت و احترام مردم ایران در دنیا مرهون فداکاری‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران و تجربه گرانقدر دوران دفاع مقدس است و باید ارزش های دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین و فرهنگ ایثار و شهادت در بین آن ها نهادینه شود و بدون شک امنیت کنونی کشور مدیون شهدا، ایثارگران و بنیان گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و هدایت ها و راهبردهای مقام معظم رهبری است.

حاجیان  بیان داشت: امسال برنامه های هفته دفاع مقدس در شادگان باید بصورت گسترده تر و با شکوه بیشتری نسبت به سال های گذشته برگزار شود.

وی عنوان کرد: به دلیل تقارن هفته دفاع مقدس با دهه محرم و ایام شهادت ابا عبدالحسین (ع)  لازم است در همه مراسمات و برنامه های این هفته نمایی از محرم نیز  وجود داشته باشد.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شادگان گفت: رژه حماسی نیروهای مسلح شهرستان در نخستین روز از این هفته همزمان با سراسر کشور، گلباران و غبارروبی گلزار شهدا،  دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران ، نواختن زنگ دفاع مقدس در مدارس، برپایی نمایشگاه 8 سال دفاع مقدس و ایستگاه صلواتی، برگزاری مسابقات ورزشی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و... را از مهم‌ترین برنامه‌های شاخص در این شهرستان اعلام کرد.

انتهای پیام/م

برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.