نمایشگاه هنرهای تجسمی در هندیجان به مناسبت هفته دفاع مقدس برپا می باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین پور دوست‎علی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان گفت: این نمایشگاه شامل عکس و تابلوهای نقاشی با محوریت دفاع مقدس می‎باشد و تا جمعه (14 مهر 96) پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

وی با بیان اینکه بیش از 70 عکس و تابلوی نقاشی در این نمایشگاه به نمایش درآمده است اظهار داشت: موضوع تابلوهای نقاشی جبهه و شخصیت‎های حاضر در آن است ضمن اینکه حدود 6 عدد تابلوی نقاشی منظره نیز در این نمایشگاه وجود دارد.

پور دوست‎علی هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارج نهادن به رشادت‎های رزمندگان 8 سال دفاع مقدس عنوان و تصریح کرد: به واسطه برگزاری چنین نمایشگاه‎هایی می‎توان این رشادت‎ها و میهن‎پرستی‎ها را به نسل حال منتقل کرد تا آنان نیز در جریان ایثارها و فداکاری‎های رزمندگان میهن قرار گیرند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان در پایان افزود: علاقه‎مندان به بازدید از نمایشگاه می‎توانند هر روز صبح از ساعت 8 تا 12 و بعد از ظهر از ساعت 16:30 تا 20 با مراجعه به نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان واقع در مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس از این نمایشگاه و آثار تجسمی دیدن کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.