فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: مقدار زیادی اجناس احتکار شده به ارزش یک میلیارد و 300 میلیون ریال توسط ماموران انتظامی شهرستان روانسر کشف شد.

کشف بیشد از یک میلیارد ریال کالای احتکار شده در روانسرمنوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت: به دنبال اطلاع ماموران انتظامی شهرستان روانسر، مبنی بر احتکار تعداد زیادی از اقلام مصرفی مردم در یکی از انبارهای شهر، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران توانستند پس از جستجو و تحقیقات لازم، انبار مورد نظر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی نسبت به بازرسی از ان اقدام کنند.

سردار امان اللهی ادامه داد: در این بازرسی ها 4 هزار و 920 کیلوگرم برنج، حدود 7 هزار پاکت پودر رختشویی 500 گرمی و 600 کیلوگرم قند احتکار شده کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، بیان کرد: طبق نظر کارشناسان ارزش اجناس احتکار شده به یک میلیارد و 300 میلیون ریال می رسد.

وی همچنین با اشاره به پلمپ انبار محل احتکار کالا، از دستگیری صاحب انبار و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم مناسب خبر داد.

سردار امان اللهی در پایان، مبارزه با پدیده قاچاق و احتکار کالا را جزو اولویت های پلیس عنوان و تاکید کرد: با عاملان این دو پدیده قاطعانه برخورد می شود.

انتهای  پیام/ز


 مبارزه با پدیده قاچاق و احتکار کالا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.