مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: در بحث بازسازی پل های آسیب دیده و تخریب شده در این مناطق بر اثر زلزله نیز ۲ میلیارد تومان جذب شده و اقدامات مربوط به آن در دستور کار است.

اختصاص اعتبار 2 میلیارد تومانی برای بازسازی پل های آسیب دیده به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ،  فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه  از اصلاح ۱۰ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان خبر داد  و  اظهار داشت:در محورهای مواصلاتی استان ۶۶ نقطه پر حادثه داریم که ۳۶ مورد دارای حادثه و ۱۰ مورد درصد تصادف پایین تری دارد.

وی افزود: اقدامات اصلاحی که در این میان انجام شده آشکار سازی نقاط با نصب علائم، سرعت گیر و تابلو است تا اطلاع رسانی شود و اگر سرعت مطمئنه رعایت نشود حادثه ساز خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه این اقدامات را گامی مهم در راستای آرام سازی قبل از رسیدن به نقطه های پر حادثه دانست و گفت: ده نقطه پر حادثه نیز در سطح محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه  اصلاح هندسی شده اند.

وی درباره وضعیت جاده های شهرستان های غربی گفت: ۱۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای انجام عملیات روکش جاده ها جذب شده و درصدد این هستیم که پیمانکار مشخص و کار آغاز شود.

انتهای پیام/ز

اصلاح ۱۰ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.