سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از بررسی مشکلات بیش از 40 پروژه گردشگری از ابتدای سال جاری در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر محمودی، سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: به منظور حمایت از سرمایه گذاران، اداره کل میراث فرهنگی استان خود را مالک فرایند اجرای پروژه دانسته و به صورت مستمر مشکلات بررسی می شود.

وی افزود: در جلسات پنجره واحد که به صورت هفتگی برگزار می شود، با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی مشکلات طرح های گردشگری بررسی شده و نسبت به حل و فصل آن اقدام می شود.

سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تاکید کرد: عمده مشکلات طرح های گردشگری مربوط به تغییر کاربری، واقع شدن طرح در حریم راه و دریافت تسهیلات بانکی است.

محمودی متذکر شد: با همفکری و تعامل دستگاه های اجرایی مشکلات اغلب پروژه ها حل و فصل شده و طرح ارائه شده وارد فاز عملیاتی شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به قابلیت اشتغال زایی بالای طرح های گردشگری با هزینه کرد اندک انتظار می رود دستگاه های اجرایی حامی سرمایه گذاران این حوزه باشند.

انتهای پیام/ح

بررسی مشکلات پروژه های گردشگری اردبیل

برچسب ها: گردشگری ، اشتغالزایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.