معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از جذب 100 درصدی اعتبارات عمرانی سال 96 این اداره کل خبر داد.

هاشم نهامین، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، تصریح کرد: جذب کامل اعتبارات عمرانی در وضعیتی است که در ابتدای سال جاری تنها 9 درصد از اعتبارات جذب شده بود.

وی افزود: با تعامل معاونت ها و پیگیری مستمر مدیر کل و اقدامی جهادی از برگشت اعتبارات ممانعت و تمامی اعتبارات عمرانی جذب و به پروژه ها تزریق شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ادامه داد: در عین حال در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال «حمایت از کالای ایرانی» تمامی خریدهای اداره از کالاهای داخلی و تولید ملی انجام شده است.

نهامین افزود: به منظور تعویض تجهیزات فرسوده نیز اقداماتی صورت گرفته و در حد مقدور تجهیزات اداری، اداره کل به روز رسانی شد و در شهرستان ها نیز تجهیزات قدیمی با تجهیزات جدید تعویض شده است.

وی به خرید سه دستگاه خودرو جهت صیانت از آثار و ابنیه تاریخی و حراست از سرمایه های ملی برای ادارات تابعه شهرستان اشاره و تصریح کرد: سه خودرو در شرف تحویل از نمایندگی ها است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان متذکر شد: در راستای اتمام پروژه ها نیز تعامل جدی و مستمر با سایر حوزه ها و دستگاه های اجرایی مرتبط برقرار شده و این معاونت به صورت شبانه روزی انجام وظیفه می نماید.

انتهای پیام/ح

جذب کامل اعتبارات عمرانی در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.