قاسم سلیمانی دشتکی گفت: مدیران دستگاه های اجرایی باید با رصد دقیق مشکلات حوزه کاری خود آنرا به کارگروه های مربوطه گزارش دهند تا برای رفع آنها تصمیم گیری شود.

در پروژه های اجرایی استان نباید هیچ گونه ابهام، مانع و مشکلی وجود داشته باشدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،قاسم سلیمانی  دشتکی استاندار ایلام   در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان گفت: با توجه به بیان مشکلات کارخانه سیمان دهلران و پیشرفت بالای آن، می طلبد بانک ملت با توجه به مشکلات ایجاد شده که خارج از اراده مجری است، اعمال دوباره پرداخت تسهیلات را در دستور کار قرار دهد.

  سلیمانی دشتکی افزود: در اجرای هر کدام از پروژه های اجرایی استان نباید هیچ گونه ابهام، مانع و مشکلی وجود داشته باشد تا اجرای پروژه ها شتاب گیرد.
 وی ادامه داد: مدیران دستگاه های اجرایی باید با رصد دقیق مشکلات حوزه کاری خود آنرا به کارگروه های مربوطه گزارش دهند تا برای رفع آنها تصمیم گیری شود، باید به سمتی حرکت کنیم که بتوانیم آثار تحول در حوزه اقتصادی استان را مشاهده کنیم.

 ایوب درویشی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام نیز در این نشست بر استفاده از توان بخش خصوصی در تکمیل پروژه های نیمه تمام تاکید کرد و گفت: مدیران دستگاه های اجرایی باید نسبت به احصاء پروژه های نیمه تمام استان اقدام کنند.

 وی با انتقاد از روند طولانی اجرای برخی پروژه ها گفت: برخی پروژه ها بیش از 2 دهه است که عملیات اجرایی آنان آغاز شده اما هنوز به بهره برداری نرسیده اند و با متروکه شدن این پروژه ها منابع مالی به هدر می رود.

انتهای پیام/با

  نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.