عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: درباره تیم ملی فوتبال و کارلوس کی‌روش نمی‌خواهم صحبت کنم و بهتر است آقایان نظر دهند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال: درباره کی روش و تیم ملی بهتر است آقایان صحبت کنند!به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از توافق میان فدراسیون فوتبال ایران و کارلوس کی روش برای ادامه همکاری، نخستین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی پیش از جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات از ۱۱ شهریور آغاز شد و یوز‌های کشورمان ۲۰ شهریور در تاشکند به مصاف شاگردان هکتور کوپر در تیم ازبکستان رفتند که به پیروزی یک بر صفر رسیدند. تک گل ایران را مهدی ترابی روی پاس سعید عزت اللهی به ثمر رساند.

عبدالکاظم طالقانی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در تاریخ ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد که کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال ایران قراردادش را امضا کرده و به همین دلیل در تمرینات تیم ملی حاضر می‌شود.

او ادامه داد: کی روش قراردادش را با فدراسیون فوتبال تمدید کرده و حضور او روی نیمکت تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات قطعی است. نمی‌دانم چرا فدراسیون قرارداد کی روش را رسانه‌ای نکرده، اما او سرمربی تیم ملی ایران است و نگران نباشید.

البته سرمربی پرتغالی فوتبال ایران در نشست خبری پیش و بعد از بازی برابر ازبکستان تاکید کرد که با فدراسیون فوتبال قراردادی امضا نکرده، اما توافقات مردانه صورت گرفته است.

اظهار نظر کی روش به نوعی تکذیب صحبت‌های طالقانی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بود و برای پیگیری این موضوع بازهم با طالقانی تماس گرفتیم و او در گفتگو با ما درباره قرارداد کی روش بیان کرد: از مهدی تاج در این باره سوال کنید. توافق با قرارداد فرقی نمی‌کند و وقتی کی روش توافق کرده یعنی قرارداد بسته و تفاوتی ندارد.

او افزود: درباره تیم ملی و کارلوس کی روش صحبت خاصی نداریم و بهتر است آقایان صحبت کنند. درباره اینکه تاج به اعضای هیئت رئیسه گفته است که کمتر در مورد تیم ملی و کی روش صحبت کنیم، اطلاعی ندارم.

پس از بازگشت تیم ملی به ایران ، کی روش که تا این لحظه قراردادی با فدراسیون امضا نکرده است و قصد دارد هفته آینده به پرتغال سفر کند.


بیشتر بخوانید: تاج: اداره فوتبال با این وضعیت غیرممکن است

پاسخ فدراسیون به برخی انتقاد‌ها در مورد برگزار نشدن دیدار‌های بزرگ برای تیم ملی

بیانیه فدراسیون فوتبال درباره دعوتنامه بازی دوستانه با آرژانتین

جدیدترین شکار کی‌روش کیست؟/ مهاجم آلمانی و شاغل در لالیگا جایگزین سردار و گوچی!


انتهای پیام/

کی روش صحبت های عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال را تکذیب کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار