سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان بدون اینکه قراردادش را با فدراسیون تمدید کند به پرتغال باز می‌گردد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته در نخستین بازی تدارکاتی خود در مسیر آماده سازی برای جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات توانست در ورزشگاه بنیادکار تاشکند ازبکستان را با تک گل مهدی ترابی شکست دهد. ملی پوشان فوتبال کشورمان پس از برگزاری این دیدار ساعت ۸ صبح امروز (چهارشنبه) به ایران بازگشتند که کارلوس کی روش هم در این سفر همراه تیم ملی به ایران آمد.

مرحله بعدی اردوی تیم ملی از ۱۳ مهر آغاز می‌شود. کی روش که تاکنون قراردادی با فدراسیون فوتبال ایران امضا نکرده است قصد دارد هفته آینده به پرتغال سفر کند. باید دید در روز‌های باقی مانده تا بازگشت کی روش به پرتغال آیا فدراسیون فوتبال ایران می‌تواند با ارائه تضمین‌های لازم برای اجرای برنامه‌های او، رضایت سرمربی تیم ملی را برای امضا قرارداد جلب کند یا اینکه با بازگشت کی روش به کشورش بار دیگر ماجرا‌های مربوط به قطعی شدن قرارداد این مربی آغاز می‌شود.


بیشتر بخوانید:کی روش: زمان بی تفاوتی به پایان رسید/ حملات تفرقه انگیز به تیم ملی سیستماتیک است

کی روش: هیچگاه نگفتم تیم ملی ایران را ترک می کنم/ تمام توانم را برای بازگشت سردار آزمون کار می گیرم


دومین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران برای جام ملت‌های آسیا از ۱۳ تا ۲۵ مهر برگزار می‌شود که در صورت اجرای برنامه از پیش تعیین شده یوز‌ها باید در این اردو ۲ بازی دوستانه انجام دهند. به همین دلیل فدراسیون فوتبال مشغول رایزنی با کشور‌های مختلف برای قطعی کردن حریف ایران در این ۲ بازی است.

انتهای پیام/

کی روش هفته آینده به پرتغال می‌رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حیدر خان
۱۴:۴۰ ۲۱ شهريور ۱۳۹۷
آقا داوود درست نیست اینطوری در مورد آقای کی روش صحبت کنیم ایشون با تیم ما تا حالا خوب نتیجه گرفته باید حمایت کرد تا این تیم قهرمان جام ملت ها بشه و در حال حاضر هیچ کارشناسی پیشنهاد تعویض مربی را نمی ده برای رسیدن به قله های بالای فوتبال نیاز به خیلی شرایط هست که در حال حاضر این شرایط در کشور مهیا نیست ازجمله : باشگاه های قوی ؛اکادمی های پیشرفته ؛ چرخش مالی خوب ؛ داشتن کرسی های مهم در اسیا ؛ داشتن تعامل فوتبالی با کشور های صاحب فوتبال قوی در جهان
Iran (Islamic Republic of)
داوود
۱۳:۰۱ ۲۱ شهريور ۱۳۹۷
دلال با یک دفاع اتوبوسی موفق شد امار بازی های یک هیچ برده خودش رو ارتقا بده-دلال در حالی میگه فوتبال اسیا بخواب رفته که ژاپن تیم کاستاریکا رو سه بر صفر برد و کره برابر شیلی مساوی کرد-دلال 7 ساله تو فوتبال ماست ولی از ترس باخت جرات بازی با تیمهای اروپایی و امریکایی رو نداره -دلال حتی با ژاپن و استرالیا هم میترسه بازی کنه مثل دلال ترسو نباشیم
-
000
۱۴:۲۲ ۲۱ شهريور ۱۳۹۷
با همین دلال دو صفر از شیلی بردیم
در ضمن کاریساکا تیم اصلیش نبود ژاپن ک هیچ ازبکستان هم میتونست ببره کارستاریکا رو
امثال شما لیاقتتون افاضلی و درخشانه شما چ ب مربی منچستر
آخرین اخبار