کارشناس فوتبال ایران گفت: تیم ملی در بازی با ازبکستان نشان داد از لحاظ مالکیت توپ نسبت به جام جهانی ۲۰۱۸ تغییر محسوسی داشته است.

چینی: مالکیت توپ تیم ملی ایران نسبت به جام جهانی تغییر محسوسی داشت/ به ۲ تا ۳ بازی تدارکاتی بزرگ نیاز داریمعلی چینی کارشناس فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان بیان کرد: تیم ما نشان داد از لحاظ مالکیت و درصد تصاحب توپ نسبت به جام جهانی تغییر محسوسی داشته است و در خطوط سه گانه اشتباهات کمی مرتکب شدیم. برای تمام تیم‌های آسیا بازی در خانه ازبکستان سخت است، اما تیم ملی ایران در خانه حریف روان و خوب بازی کرد.

او درباره حضور چهره‌های جوانی، چون علی قلی زاده، امیر عابدزاده و صادق محرمی در ترکیب تیم ملی اظهار داشت: علی قلی زاده، بازیکن فوق العاده‌ای است و کادرفنی تیم ملی باید روی حضور این بازیکن در جام ملت‌های آسیا که می‌تواند از لحاظ تکنیکی و تاکتیک تیمی برای ما گره گشا باشد بیشتر تفکر کند. امید ابراهیمی هم در تقسیم توپ و کمک به خط دفاعی وظایف خود را به خوبی انجام داد و به خط هافبک انضباط داد. صادق محرمی نیز در دقایقی که به زمین آمد نشان داد با دوندگی و تکنیک بالای خود می‌تواند آینده خوبی در تیم ملی داشته باشد. امیرعابدزاده روی چند موقعیت حریف واکنش‌های خوبی داشت و ثابت کرد کی روش می‌تواند به او اعتماد کند.

چینی با اشاره به لزوم برگزاری دیدار‌های تدارکاتی بزرگ برای تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: تیم ملی ۱۰۰ درصد باید در ادامه مسیر آماده سازی خود برای جام ملت‌های آسیا با تیم‌های بزرگ تری بازی کند. ازبکستان تیم بزرگی است که در قاره آسیا از حریفان اصلی ما محسوب می‌شود به همین دلیل بازی با این تیم شروع خوبی برای تیم ملی بود، اما در ادامه باید دست کم ۲ تا ۳ بازی بزرگ برگزار کنیم تا به صورت جدی تری محک بخوریم. از این طریق ضمن دست یابی به ترکیبی ایده آل می‌توانیم به هماهنگی بیشتری برسیم.

مربی سابق تیم استقلال تهران درباره شانس ایران برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا گفت: تیم ما نیرو‌های جوان و ستاره‌های باکیفیتی در اختیار دارد و باید به تیم ملی امیدوار باشیم، اما نمی‌توانم درصدی برای شانس قهرمانی تیم ملی در جام جهانی تعیین کنم.

او درباره نامشخص بودن وضعیت تمدید قرارداد کارلوس کی روش با تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: کی روش در این هفت سال با بازیکنان ایرانی به صورت کامل آشنا شده است و در فرصت باقی مانده تا جام ملت‌های آسیا تنها کسی که می‌تواند به ما کمک کند کی روش است. باید از برنامه‌های این گزینه مطمئن به خوبی حمایت شود تا تیم ملی ما بتواند پس از سال‌ها در جام ملت‌های آسیا قهرمان شود.


بیشتر بخوانید: تیم ملی فوتبال کشورمان وارد تهران شد

کی‌روش: نتیجه بازی با ازبکستان مهم نبود/ آزمون از بهترین بازیکنان آسیا است

کی روش: هیچگاه نگفتم تیم ملی ایران را ترک می کنم/ تمام توانم را برای بازگشت سردار آزمون کار می گیرم


انتهای پیام/

اظهارات چینی درباره دیدار تدارکاتی ایران و ازبکستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار