مسئول دبیرخانه بین‌المللی یزد حسینیه ایران از اجرای طرح خادمان افتخاری در ایام محرم در یزد خبر داد.

طرح خادمان افتخاری  در یزد اجرا می شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سیدحسن حسینی مسئول دبیرخانه بین‌المللی یزد حسینیه ایران گفت: با توجه به برگزاری مراسم عزاداری محرم و صفر در یزد جمعیت عظیمی از مردم در خیابان ها، مساجد، تکایا و حسینیه‌ها برای شرکت در عزاداری ها، تردد دارند که در این ایام خواه ناخواه، نظافت شهر دستخوش تغییراتی قرار می‌گیرد.

حسینی افزود: از آنجا که نظافت شهر به ویژه در ایام عزاداری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، طرحی با عنوان خادمان افتخاری  پیش بینی شده که در آن از ظرفیت مردم و جوانان برای نظافت شهر به طور داوطلبانه استفاده خواهد شد.

وی اشاره کرد: شرکت کنندگان در این طرح به طور ساماندهی شده، نظافت شهر در ایام محرم به ویژه در مسیر تردد عزاداران حسینی را بر عهده خواهند گرفت و به یاری رفتگران شهر خواهند رفت.

سیدحسن حسینی گفت: علاقمندان به شرکت در این طرح و دریافت نشان خادمان افتخاری حسینیه ایران، باید با مراجعه به سایت www.yhi.ir یاارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۶۰۰۰۱۴ اقدام به ثبت نام کنند.

مسئول دبیرخانه بین‌المللی یزد حسینیه ایران گفت: علاقمندان باید برای ثبت نام در این طرح، نام و نام خانوادگی، شماره ملی و سال تولد خود را پیامک کنند.

انتهای پیام/ی

اجرای طرح خادمان افتخاری در ایام محرم در یزد

برچسب ها: شهرداری ، پسماند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.