مدیر باشگاه مهربد میبد گفت: دیدار با ستاره‌های فوتبال ایران اتفاقی تاریخی است و تماشاگران باید از این بازی لذت ببرند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ مصطفی زارع مدیر باشگاه مهربد میبد در نشست خبری مدیر و اعضای باشگاه مهربد با خبرنگاران و اهل قلم شهرستان میبد برگزار شد گفت: در موضوع ورزش فرهنگ سازی بیشتری می‌تواند انجام شود و قطعاً تاثیر خیلی خوبی دارد مردم میبد باید درهمه زمینه‌ها برای تحقق این شعار کمک کنند.

زارع ضمن اشاره به برگزاری مسابقه بین تیم‌های مهربد و ستارگان تیم ملی فوتبال ایران گفت: امیدواریم با کمک همه عوامل از جمله مردم، مسئولان و اعضای باشگاه مهربد این مسابقه به بهترین نحو برگزار شود.

وی گفت: این مسابقه یک اتفاق تاریخی است و در استان یزد تاکنون چنین مسابقه‌ای در این سطح برگزار نشده است.

مدیر باشگاه مهربد در خصوص فروش بلیط این مسابقه افزود: برخی از شهروندان نسبت به قیمت بلیط مسابقه انتقاد کردند و در پاسخ باید بگوییم هزینه‌هایی که انجام دادیم زیاد است و باید این هزینه‌ها جبران شود و قیمت بلیط برای این مسابقه مناسب است.

 زارع گفت: ظرفیت جایگاه ورزشگاه حدود ۵۵۰۰ نفر است و تدابیر امنیتی برای هرچه بهتر برگزار شدن این بازی صورت گرفته است و تماشاچیان برای تماشای این بازی حتما بلیط به همراه داشته باشند.

وی ادامه داد: تماشاچیان باید فرهنگ هواداری را در این مسابقه نشان دهند و امیدواریم با فرهنگ سازی مردم و تماشاچیان شاهد مشکلات رفتاری در این مسابقه نباشیم.

مدیر باشگاه مهربد به موضوع معرفی شهرستان میبد در سطح کشور پرداخت و گفت: با برگزاری این مسابقه می‌توانیم جاذبه‌های تاریخی و فرهنگ شهرستان میبد را به نقاط مختلف کشور ایران معرفی کنیم.

وی گفت: در حاشیه این مراسم قرعه کشی ۴۰ کمک هزینه سفر به کربلا بین تماشاچیان انجام خواهد شد.

زارع با قدر دانی از زحمات فرماندار میبد افزود: با پیگیری‌های زیاد فلاح فرماندار این شهرستان مشکل آسفالت در جایگاه ورودی بازیکنان برطرف شد و عوامل فرمانداری همکاری خوبی در برگزاری این مسابقه دارند امیدواریم مردم و ورزشکاران بتوانند از امکانات این ورزشگاه استفاده لازم را ببرند.

مدیر باشگاه مهربد گفت: سعی کرده ایم در این مسابقه از داوران کشوری استفاده کنیم و داوران مسعود مرادی و سعید زارع از داوران پیشکسوت لیگ برتر کشور و احمدی داور میبدی و یک داور پیشکسوت میبدی دیگر، قضاوت این بازی را بر عهده خواهند داشت.

سعید زارع روابط عمومی باشگاه مهربد نیز در این نشست گفت: امیدواریم خبرنگاران برای پوشش خبری این مراسم حضور خوبی را به عمل آورند و این اتفاق بزرگ را انعکاس دهند.

وی در خصوص انتخاب شعار  میبد ۲۰۲۰  افزود: این شعار به شهر میبد با عنوان شهری نمونه و الگو با داشتن مردمانی با روحیه اخلاق مداری و احساس مسئولیت اشاره می‌کند.

مسئول روابط عمومی باشگاه مهربد افزود: امیدواریم بتوانیم در تحقق شعار ،میبد ۲۰۲۰ ، عالی عمل کنیم و این شعار بتواند در راستای فرهنگ سازی در شهرستان میبد موثر واقع شود.

ورزشگاه چمران شهرستان میبد برای ظرفیت پنج هزار تماشاچی پیش بینی شده است این بازی با داوری مسعود مرادی از ساعت ۱۷ روز چهارشنبه ۱۴/۶/۹۷ برگزارمی‌شود.

این بازی از شبکه ورزش وشبکه استانی یزد به صورت زنده ومستقیم پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ی

مسابقه بین تیم‌های مهربد و ستارگان تیم ملی ایران در شهرستان میبد  برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.