حسن بیگی گفت: استانداری تهران برای اداره بهتر این استان نیاز به همراهی جوانان نیاز دارد.

لزوم ایجاد فضا برای فعالیت جوانان در حوزه‌های مختلفبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شکرالله حسن بیگی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران در حاشیه نشست مجمع مشورتی جوانان استان تهران که امروز (سه شنبه) در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: استانداری تهران از طریق تکلیفی که دولت به آن محول کرده است و همچنین استاندار به واسطه اعتقادی که به جوانان در حوزه های مختلف دارد، باید فضایی را برای آنان فراهم کنند.

وی افزود: بعد از جلساتی که در استانداری داشتیم، به این نتیجه رسیدیم که مجمعی از جوانان 15 شهرستان استان تهران انتخاب کنیم تا بیشتر از ظرفیت آن ها در استان و در تمام فعالیت ها استفاده کنیم .

حسن بیگی گفت: مجمع جوانان استان از بانوان و آقایان تشکیل می شود که امروز اولین جلسه مجمع مشورتی جوانان استان تهران را پایه گذاری کردیم.

وی ادامه داد: این مجمع در 5 کارگروهی که خود آن ها پیشنهاد کردند، عناوین را بر اساس علایق و توانایی دسته بندی خواهند کرد.

معاون استاندار تهران تصریح کرد: نتیجه جلسات مجمع ها انتقادات و پیشنهادات ، مطالبات و طرح ها ونظرات به عنوان مدعو در کارگروه طرح موضوع خواهد کرد.

وی در پایان اظهار کرد: استان تهران برای اداره بهتر امور این استان نیاز به همراهی جوانان نیاز دارد .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار